אחרי 27 שנים: רזי ברקאי פורש מהגשת תוכניתו היומית בגלי צה"ל

העיתונאי ואיש התקשורת הוותיק הודיע למ"מ מפקדת התחנה על רצונו לפרוש מהנחיית "מה בוער", ומהתחנה נמסר כי ייעשה מאמץ משותף שהוא ימשיך לשדר בתחנה בפורמט אחר. ברקאי מסר: "תודתי הגדולה למאזינים ולצוותים המסורים שהיו שותפיי לדרך לאורך שנים"

רזי ברקאי בתחילת שנות ה-90
רזי ברקאי בתחילת שנות ה-90 | צילום: מתוך ויקיפדיה

העיתונאי ואיש התקשורת רזי ברקאי הודיע היום (ראשון) למ"מ מפקדת גלי צה"ל, גלית אלטשטיין, על רצונו לפרוש מהנחיית תוכניתו היומית "מה בוער". ברקאי, מוותיקי המגישים בתחנה, ייפרד בקרוב מהמאזינים בתוכנית פרידה, שתחתום 27 שנים בהן שידר את הרצועה.

ברקאי, בן 72, זוכה פרס סוקולוב, משדר ברדיו כבר יותר מ-50 שנה. בשנים 1993-1970 כיהן ככתב פוליטי ומדיני בקול ישראל, כשליח הרדיו בוושינגטון, וכמגיש ומייסד התוכנית "הכל דיבורים". בשנת 1993 עבר לגלי צה"ל, ושנתיים לאחר מכן החל לשדר את התוכנית היומית "מה בוער". מהתחנה נמסר כי בעתיד הקרוב ייעשה מאמץ משותף שברקאי ימשיך לשדר בתחנה בפורמט אחר.

ברקאי מסר: "בתום 27 שנים שבהן הגשתי את מה בוער הגעתי למיצוי והודעתי על רצוני לפרוש מהגשת התוכנית. תודתי הגדולה למאזינים ולצוותים המסורים שהיו שותפיי לדרך לאורך שנים".

גלית אלטשטיין, מ"מ מפקדת גל"צ, מסרה: "מה בוער היא מוסד רדיופוני ורזי ברקאי, כמי שהוביל אותה, עיצב את סדר היום הציבורי והעיתונאי בישראל שנים ארוכות. ברמה האישית, זכיתי לעבוד עם רזי כמנהלת מחלקת החדשות, ובחודשים האחרונים כמ"מ מפקדת התחנה. אני מעריכה אותו כעיתונאי, כאיש תקשורת וכאדם".

נורית קנטי, עורכת "מה בוער" מאז 2009, צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "אין לי ראש למילים ארוכות, אבל חייבת להגיד שאני עצובה מאוד. ושמחה מאוד שזכיתי לעבוד לצד רזי, שלפני הכל הוא המענטש הכי גדול בענף, עיתונאי מעולה ואיש רדיו אדיר. למדתי בכל יום".