"קונספט שלא נראה פה": המסעדה החדשה בת"א - שנפתחה בשיא המשבר

השף שחף שבתאי פתח בשבוע שעבר את "פופ אנד פופ" היוקרתית. המשקיעים הם האחים חג'ג', המעצב הוא ג'ורג'יו ארמני - והאווירה איטלקית. "אנשים לא טסים היום לחו"ל, לפחות מי שכאן יכול לבלות"

זמן צפייה: 11:34

למרות הקורונה - ובצל מחאת המסעדנים, השבוע נפתחה בתל אביב מסעדת "פופ אנד פופ" בהשקעה של כמעט 30 מיליון שקלים. המסעדה, הממוקמת בקומה ה-14 במגדל יוקרה, כבר הספיקה לעצבן את המשטרה עת קיימה מסיבה - שהסתיימה בצו סגירה שקיבלו בעלי המקום לשבעה ימים, בטענה כי לא נשמרו הגבלות הקורונה.

הכול התחיל כאשר עידו חג'ג' מקבוצת הנדל"ן "האחים חג'ג'" הגיע למסעדת "סה סה זו" בפראג של השף הבין-לאומי שחף שבתאי. "הוא נכנס, אכל, הלך לבר, ואז הסתכלתי באינסטגרם שלו, וראיתי שהוא כתב 'מגיע בקרוב לתל אביב'", שחזר שבתאי את המפגש, ואילו חג'ג' הוסיף, "עידו לקח אותי, אמר לי, 'זו לא רק מסעדה. בוא תראה'". לאחר שבישלו יחד, הם עברו לבר במסעדה, וחג'ג' הבין: "בוא'נה, השילוב הזה זה קונספט. זה לא קיים בארץ".

השף שחף שבתאי | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המחאה מול מעון ראש הממשלה בבלפור: 55 מפגינים נעצרו

נתניהו: "לא חותר לבחירות"; כחול לבן: "תפסיק לדרדר לשם"

סקר חדשות 13: 76% לא מרוצים מהממשלה במשבר, 60 לגוש הימין

מי שעוד לקח חלק בפיתוח של המסעדה בתל אביב הוא מעצב האופנה ג'ורג'יו ארמני, שסייע בעיצוב המקום. שבתאי תיאר זאת כ"עולם של ארמני. לקחנו את איטליה, את העיצובים, האורות, הזהב, המרחב ואת האסתטיקה האירופית, אבל אז אנחנו אמרנו, 'בואו נעשה סיפור חדש'. אנחנו מכניסים את אסיה לתוך איטליה - וכאן זו הייתה עבודה".

ולא, הם לא מתנצלים שהם פתחו וחגגו אפילו ששוק המסעדות במצב רעוע בשל מגפת הקורונה. "אני באמת חושב שההרצה הזאת שעשינו נתנה תקווה לעובדים", הסביר שבתאי, "נתנה תקווה לכולנו, לאנשים שבאו וחוו". "יכולנו לעצור ולחכות שייפתח", הוסיף חג'ג', "אבל, אנשים לא טסים היום לחו"ל ויש לנו רק את המדינה שלנו, הקטנה הזאת, האינקובטור הזה, ולפחות מי שנמצא פה - יכול לבלות".