אכזבה: נבחרת הנוער הפסידה בגמר היורו

חניכיו של אופיר חיים הובילו בגמר אליפות אירופה לנוער והיו רחוקים מחצית אחת מסנסציה. אוסקר גלוך ממכבי ת"א כבש בדקה ה-41 את שער היתרון. 5 דקות מפתיחת המחצית השנייה - נבחרת אנגליה השוותה את התוצאה ל-1:1 ובהארכה כבשו האנגלים פעמיים וזכו בתואר

נבחרת הנוער
נבחרת הנוער | צילום: אתר ההתאחדות לכדורגל

יכולים להיות גאים: נבחרת הנוער הפסידה הערב (שישי) 3-1 לנבחרת אנגליה בתום הארכה בגמר אליפות אירופה בסלובקיה. הנבחרת עשתה היסטוריה בעלייה לגמר וגם הבטיחה את מקומה במונדיאל עד גיל 20.

בתום המחצית הראשונה בגמר אליפות אירופה הובילה הנבחרת, תחת המאמן אופיר חיים, על אנגליה בתוצאה 0-1. בדקה ה-41 הדהים אוסקר גלוך ממכבי תל אביב את האצטדיון כשכבש בתום מבצע קבוצתי וחלף על פני שני שחקנים וכבש את שער היתרון.

5 דקות מפתיחת המחצית השנייה, נבחרת אנגליה השוותה את התוצאה ל-1-1. שתי הנבחרות הלכו להארכה והאנגלים, בזכות כושר גופני טוב יותר, כבשה שני שערים וזכתה בתואר.

הישג לישראל
הישג לישראל

טרם המשחק בירך ראש הממשלה יאיר לפיד את מאמן נבחרת הנוער בכדורגל, אופיר חיים, לפני משחק הגמר אליפות אירופה מול אנגליה: "איחלתי לו ולנבחרת בהצלחה לקראת משחק הגמר. עם ישראל כולו עומד מאחוריכם". עוד אמר לפיד: "אתם גאווה עצומה לעם ישראל ולמדינת ישראל. כבר הוכחתם שאתם אלופים, עכשיו לכו תראו את זה לכל העולם. אנחנו אוהבים אתכם. בהצלחה". מאמן הנבחרת אופיר חיים השיב: "אנחנו בדרך לאיצטדיון, מתרגשים ומוכנים. מקווים מאוד לשמח את ישראל".

יאיר לפיד
יאיר לפיד | צילום: אבי אוחיון / לע''מ

ביום ראשון תקיים ההתאחדות לכדורגל טקס קבלת פנים מיוחד לנבחרת הנוער בבית הנבחרות בשפיים. לאירוע יגיעו כל שחקני הנבחרת היישר מנמל התעופה בן גוריון, יחד עם הצוות המקצועי. הורי השחקנים יצטרפו גם הם לקבלת הפנים בבית הנבחרות במעמד שר התרבות והספורט חילי טרופר, יו"ר ההתאחדות אורן חסון, חברי וחברות הנהלת ההתאחדות לכדורגל, ראשי המועדונים, אורחות ואורחים נוספים.