בגלל יקב צרפתי ואוליגרך רוסי: בראד פיט תובע את אנג'לינה ג'ולי

זוג השחקנים ההוליוודים שנפרדו ב-2016 ממשיכים להתקוטט בבתי המשפט, ופיט טוען שג'ולי מכרה "בחשאי" את חלקה ביקב שהם קנו יחד כזוג למיליארדר יורי שפלר. לטענתו הוא השקיע ביקב זמן וכסף רב, וגרושתו הפרה את ההסכמה שאף אחד מהם לא יכול למכור את מניותיו ללא הסכמת השני

השטיח האדום של אוסקר 2012 - אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטקס האוסקר, 2012 | צילום: אימג`בנק / Getty Images

בראד פיט תובע את גרושתו אנג'לינה ג'ולי בגין מכירת חלקה ביקב צרפתי שהם קנו יחד כזוג, כך דווח היום (שישי) ב"אינדיפנדנט" הבריטי. זוג השחקנים ההוליוודים היו יחד כ-11 שנים, מתוכן שנתיים כזוג נשוי, אך מאז שנפרדו בספטמבר 2016 הם מתקוטטים זה עם זו בבתי המשפט.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי | צילום: רויטרס

כשפיט וג'ולי נפרדו הם ציינו שיש ביניהם "הבדלים בלתי ניתנים לגישור", ובין היתר הם נכנסו למאבק סביב המשמורת של ששת ילדיהם, מהם שלושה מאומצים. בדיון האחרון בבית המשפט, פיט טען שג'ולי מכרה "בחשאי" את מניותיה ביקב לאוליגרך הרוסי יורי שפלר.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי | צילום: גטי אימג'בנק

לפי מסמכים שהגיעו לידי האתר "TMZ", ג'ולי ופיט קנו בשנת 2008 את היקב "שאטו מירוואל" בקורנס שבדרום צרפת, הכפר בו הם התחתנו. פיט טען בבית המשפט כי הוא השקיע ביקב זמן וכסף רב לאורך השנים, וכי לבני הזוג הייתה הסכמה שאף אחד מהם לא יכול למכור את חלקו ללא הסכמתו של השני.