עומר אדם מפצה את הקהל: "כל מי שרכש והתאכזב יקבל כרטיס חינם"

בעקבות הזעם הגדול שעוררה ההופעה הקצרה מהמתוכנן של הזמר יחד עם ניקי ג'אם בפארק הירקון, אשר לפניה נאלצו המעריצים ללכת זמן רב ברגל ואחריה נתקעו בפקקים - הוא הודיע כי הם יפוצו בכרטיס להופעה הבאה שלו. "כשירדתי מהבמה הרגשתי אתכם מקסימום וכמובן שלא היתה לי כוונה שאף אחד יתאכזב"

עומר אדם

בעקבות הזעם הגדול שעוררה הופעתו בשבוע שעבר, עומר אדם הודיע היום (ראשון) כי יפצה את הקהל שהגיע להופעה המשותפת שלו עם הזמר הפוארטו ריקני ניקי ג'אם בפארק הירקון, וכי יעניק למי שהתאכזב כרטיס חינם להופעה הבאה שלו.

כזכור, עשרות אלפים שילמו מאות שקלים לכרטיס ואף יותר מזה, אך לפני ההופעה נאלצו המעריצים ללכת זמן רב ברגל, ולאחריה נתקעו בפקקים. אופק צח, שהגיע להופעה, סיפר: "הייתה חצי שעה של ניקי ג'אם שהגיע במיוחד מחו"ל וגם זייף בלי הפסקה, ועוד 58 דקות של עומר אדם בפארק הירקון - זה פשוט לא מתאים. היה חם, לא שמעו כלום".

עומר אדם בפארק הירקון
צילום: עומרי סילבר

בליינית אחרת שהגיעה להופעה, סיפרה: "7 שירים, 50 דקות, 250 שקל. בושה, אנשים פה עצבניים, הוא עשה את הפאדיחה שלו". ניקי ג'אם עלה באיחור של יותר מחצי שעה לבמה, וירד כעבור פחות מ-30 דקות, כשבקהל התלוננו על הופעה חלשה שלו. "אחרי שההופעה הסתיימה, אנשים אשכרה חיכו חצי שעה, כי היינו בטוחים שהוא עובד עלינו ושהוא הולך לחזור".

עומר אדם בפארק הירקון
עומר אדם בפארק הירקון

עומר אדם עלה לבמה מייד אחרי כן, שר את הלהיטים הגדולים שלו, ובשל חוק העזר הנוקשה שלא מתיר אף חריגה אחרי 23:00 בלילה - ההופעה הסתיימה כעבור שעה בלבד. אדם, שספג ביקורת ברשתות מהמעריצים, כתב באינסטגרם שלו, "קהל אהוב שלי, אני מרגיש בדיוק כמוכם, שלא היינו מספיק זמן ביחד ושאני חייב לכם הסבר. מבחינתי, הייתי שמח לשיר אתכם כל הלילה". בנוסף, הבטיח שבפעם הבאה ההופעה תהיה רק שלו, בלי אורחים מיוחדים.