הזמרת והשחקנית אוליביה ניוטון-ג'ון הלכה לעולמה בגיל 73

הכוכבת הבריטית שזכורה בעיקר בזכות תפקידה בסרט "גריז", מתה בביתה לאחר מאבק ממושך בסרטן השד. במהלך הקריירה היא זכתה בארבעה פרסי גראמי, והייתה פעילה בנושאי איכות הסביבה

אוליביה ניוטון-ג'ון
אוליביה ניוטון-ג'ון | צילום: מתוך ויקיפדיה

השחקנית והזמרת האמריקנית אוליביה ניוטון-ג'ון הלכה לעולמה הערב (שני) בביתה שבדרום קליפורניה, לאחר מאבק ממושך במחלת סרטן השד. משפחתה פירסמה את ההודעה בדבר מותה, וכתבה כי ניוטון-ג'ון הייתה "סמל לתקווה במשך 30 שנה, בהן שיתפה את מסע ההתמודדות שלה עם סרטן השד. דרך הריפוי החלוצית שלה באמצעות רפואת-צמחים תמשיך לגדול, בעזרת קרן 'אוליביה ניוטון-ג'ון' שמוקדשת למחקר ברפואת צמחים עבור מחלת הסרטן".

אוליביה ניוטון-ג'ון בטקס האוסקר 1989
אוליביה ניוטון-ג'ון בטקס האוסקר 1989 | צילום: מתוך ויקיפדיה

ניוטון-ג'ון החלה את הקריירה שלה בשנות ה-70, אז הוציאה את אלבומה הראשון, "If Not For You", כבשה את המקומות הראשונים במצעדים הבריטיים ואף נבחרה כזמרת הבריטית הטובה ביותר שנתיים ברציפות על ידי המגזין הבריטי "רקורד מירור". היא זכתה להכרה והצלחה עולמית ב-1978, כשכיכבה לצד ג'ון טרבולטה בגרסה הקולנועית למחזמר "גריז", והייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב על תפקיד נשי, וכן הייתה מועמדת לפרס אוסקר על ביצועה לשיר "Hopelessly Devoted to You".

בשנת 1984 התחתנה ניוטון-ג'ון עם השחקן והרקדן האמריקני מאט לטאנצי, ולשניים נולדה בת בשם קלואי. הם התגרשו בשנת 1995, ובשנת 2008 נישאה ניוטון-ג'ון לג'ון איסטרלינג, מייסד ונשיא חברת התרופות הטבעיות Amazon Herb, בחתונה חשאית בקוסקו, פרו.