"פה כדי להישאר": השנה המוצלחת של נועה קירל

כוכבת הנוער שהפכה בשנים האחרונות למותג שמגלגל כ-18 מיליון שקלים בשנה, הספיקה להופיע בפסטיגל, לככב בסדרה על חייה ולהשיק מוצרי טיפוח מצליחים על שמה. "בהתחלה אמרו שאני גימיק חולף"

זמן צפייה: 11:23

אפשר לומר שזו השנה של נועה קירל. השירים שלה מדורגים ראשונים בגלגל"צ, אין מצעד שהיא נעדרת ממנו. האהבה שלה לשירה, לריקודים וכמובן האהבה למצלמה, בלטו אצלה כבר מגיל צעיר. "הייתי יושבת, ממציאה שירים, ממציאה ריקודים, עושה מופעים עם בנות הדודות", אמרה קירל. "הייתי לוקחת את הבגדים של אמא שלי, נכנסת לדמויות, ממציאה הצגות כל היום. להורים שלי כבר היה נמאס. זה כל הזמן היה סביב זה. הייתי מסיימת בית ספר ורצה לסטודיו עד 22:00 בלילה".

בגיל 12, בבת המצווה שלה, היא עלתה לשיר עם הראפר איזי, שזיהה מיד את הפוטנציאל וכתב שיר במיוחד בשבילה. "לא האמינו בהתחלה, אמרו עליי 'הגימיק החולף' – פתאום ילדה בת 14 וחצי נכנסת בפעם הראשונה לפלייליסט של גלגל"צ. נראה לי ששם, בנקודה הזאת, אנשים גם הבינו שאני פה כדי להישאר".

נועה קירל
נועה קירל | צילום: חדשות 13

היום קירל רק בת 18 וכבר פורסם שהיא מגלגלת כ-18 מיליון שקלים בשנה. היא הגיעה למקום השני בדירוג הישראלים שמרוויחים הכי הרבה כסף באינסטגרם של המגזין "פורבס ישראל". היא מופיעה בפסטיגל, הספיקה לצלם חמש עונות של הסדרה על החיים שלה, היא שופטת בריאליטי, ומופיעה בלי הפסקה.

קירל גדלה עם האינסטגרם, החברות הגדולות בשוק מבינות שכדאי להן מאד להצמיד את השם שלה למוצר שלהן. בצילומי קליפ חדש שעליו היא עובדת בימים אלה, שבו משתתפת גם חברת רנואר, היא כבר שרה באנגלית, כשפניה לקריירה בין-לאומית. את הבגדים לקליפ, היא עיצבה בעצמה: "בנות שאוהבות אותי ורוצות להיראות כמוני ולהתלבש כמוני, יכולות עכשיו לעשות את זה".

כוכבת הנוער נועה קירל
כוכבת הילדים נועה קירל | צילום: חדשות 13

בעידן מסחרי כמו שלנו, בנוסף לאומנות ולפרסומות, כוכבים בסדר גודל כמו של קירל חתומים גם על מוצרים שנושאים את שם המותג. "זה הבושם שלי והוצאתי גם שני קרמים. הבושם השלישי שהוצאתי זה הבושם כי נמכר בדיוטי פרי וזה מטורף. בקרוב תהיה לי גם קולקציה של מוצרי שיער. אנשים יכולים להרים גבה ולהגיד שאני משתמשת בשם שלי כדי לקדם מלא מוצרים".