לגעת בעושר: ניקול ראידמן השיקה את הקריירה החדשה שלה כזמרת

באירוע ראוותני בנמל תל אביב, שהיה סגור למוזמנים בלבוש רשמי בלבד, השיקה אשת העסקים את השירים החדשים שלה. באירוע נכחו מפורסמים וחברים מהאלפיון העליון - וגם רעיית רה"מ שרה נתניהו

זמן צפייה: 05:43

עוברי האורח שנקלעו אתמול (חמישי) לנמל תל אביב לא הבינו מה פשר האירוע הראוותני, שהיה סגור למוזמנים בלבד וכולם התבקשו להגיע אליו לבושים בשחור. זאת, אולי על מנת לא לגנוב את ההצגה מכלת השמחה שהחליפה אינספור שמלות במשך הערב, ממש כמו בחתונות פאר. כל המי ומי, המפורסמים והחברים מהאלפיון העליון הגיעו לכבד את החברה אשת העסקים ניקול ראידמן בהשקה של הקריירה החדשה שלה כזמרת.

בין חבריה הטובים, האורחת המעניינת בשבוע הבחירות הסוער הזה, היא אשת ראש הממשלה שרה נתניהו. היא הגיעה לאירוע ללא בעלה שעסוק בשלב הזה במלחמה הפוליטית הקשה. ראידמן סיפרה על חברותה עם נתניהו והתמיכה בבעלה: "אני מאוד-מאוד שמחה שיש לי חברה בשם שרה נתניהו ואני מקווה מאוד שבנימין נתניהו ימשיך להיות ראש הממשלה במדינת ישראל. אני אוכל לישון בשקט אם אדע שעתיד הילדים שלי כרגע בטוח. אני לא רואה מנהיג יותר ראוי ממנו כרגע".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אין כמו אמא: הבלוגרים שמבשלים אוכל ביתי למאות אלפי עוקבים

הישג ענק: לינוי אשרם זכתה במדליית ארד בקרב רב באליפות העולם

מטבוחה, שניצל וחציל – בחלה: המנה החדשה של שישי בצהריים

ניקול ראידמן
ניקול ראידמן | צילום: חדשות 13

האירוע התנהל ברקע השמועות על הפרידה המתוקשרת מאיש העסקים מיכאל צ'רנוי והשמועות על הרומן עם השחקן אקי אבני, שנכח באירוע. ראידמן התייחסה לשמועות: "אני לא מגיבה ולא מתייחסת. אני ואקי אבני ברומן מקצועי. הוא התמסר לפרויקט הזה והיה שם בשבילי 24/7. זכיתי לא רק בבמאי ושחקן, אלא גם חבר לחיים".

ראידמן התייחסה גם לסיטואציה הפוליטית ולאביגדור ליברמן שנתמך על ידי בעלה ונחשב למקורב שלו: "ליברמן לא הוזמן לאירוע. לא בגלל ששרה נתניהו פה, אלא בגלל דרך ההתנהלות שלו. יכול להיות שיהיו לנו עוד בחירות אבל אני מאחלת לו בהצלחה בדרך שלו. אני הולכת עם האמונה שלי, האמת שלי ועם תפיסת עולם שהיא למען מדינת ישראל".