"מאושרת בטירוף": ריאיון חגיגי עם אלופת אירופה הטרייה

הג'ודאית תמנע נלסון לוי זכתה במדליית הזהב באליפות אירופה לראשונה מזה 29 שנים - אז הייתה זו יעל ארד על הפודיום. היא סיפרה כי זהו "כבוד להיות זאת שזוכה אחרי יעל ארד, יש לה חלק ענק בהישגים בג'ודו ובספורט בארץ בכלל"

זמן צפייה: 03:43

לאחר שזכתה במדליית הזהב באליפות אירופה, תמנע נלסון לוי התראיינה הערב (שבת) לחדשות 13 וסיפרה על חוויותיה מהזכייה. "אני עוד לא מעכלת אבל מאושרת בטירוף", אמרה האלופה החדשה. "היה לי יום משוגע ואין שמחה ממני לסיים אותו עם מדליית זהב".

נלסון לוי סיפרה כי היא משתדלת שלא לחשוב הרבה על ההמשך אלא להתרכז ברגע. לדבריה,  "אני אף פעם לא חושבת מתחילת היום על המדליה או הפודיום. אני חושבת דקה אחר דקה, קרב אחרי קרב ומתרכזת במה חשוב באותו רגע. אני חושבת שזה מה שמביא אותי להצלחה בכל קרב נתון".

תמנע נלסון לוי לאחר זכייתה במדליית הזהב
תמנע נלסון לוי לאחר זכייתה במדליית הזהב | צילום: איגוד הג'ודו

"חצי הגמר היה הכי מאתגר", סיפרה הג'ודאית. "אני כבר תקופה ארוכה יודעת שאני מסוגלת לסיים עם התואר הזה ואני חושבת שהקרב בחצי הגמר היה קשוח, הצלחתי להתעלות על זה והוכחתי לעצמי שאני מסוגלת. היעד הרחוק הבא הוא פריז 2024 אבל יש עוד אליפות עולם בדרך ויש עוד דברים לסמן עליהם וי קודם".

נלסון לוי היא הזוכה הישראלית הראשונה בתואר מזה 29 שנה, אז זכתה יעל ארד ששלחה את ברכתה לזוכה הנוכחית שאמרה: "כבוד להיות זאת שזוכה אחרי יעל ארד, יש לה חלק ענק בהישגים בג'ודו ובספורט בארץ בכלל. אני שמחה שמישהו הצליח סופסוף להצטרף למועדון שלה".

לשאלה האם היא חושבת על סיום הקריירה, לאור ההחלטה של לינוי אשרם לפרוש, אמרה נלסון לוי: "לא, אני לא חושבת על פרישה, אני מאוד שלמה עם איפה שאני עכשיו ואיפה שאני נמצאת. לינוי אשרם ספורטאית מדהימה ואדם מדהים וכשאת יודעת מתי לסיים את הקריירה - את יודעת את זה. אני עוד לא שם, יש לי עוד הרבה מה לתת מעצמי".