הראפר נצ'י נצ' נפרד משם הבמה – ומוציא אלבום חמישי

רביד פלוטניק הספיק לכבוש את המקום הראשון במצעד השנתי של גלגלצ, לזכות בפרס אקו"ם ולהיבחר ל"תגלית השנה". עם יציאת אלבומו החדש החליט לשנות תדמית: "אני לא רוצה להיות נצ'י נצ' בגיל 60"

זמן צפייה: 12:03

הראפר נצ'י נצ' הספיק לא מעט ב-31 שנות חייו. אחרי שכבר כבש את המקום הראשון במצעד השנתי של גלגלצ, נבחר לתגלית השנה וזכה בפרס אקו"ם, הוא מוציא אלבום חמישי ואין זמן מתאים יותר מבחינתו להסיר את העטיפה שליוותה אותו מתחילת הקריירה ולחזור לשמו האמיתי – רביד פלוטניק. "אני יודע שאם יתמזל מזלי להיות על הבמות בגיל 60, אני לא רוצה להיות נצ'י נצ' בגיל 60. אני רוצה להיות רביד פלוטניק", הסביר את ההחלטה להיפרד משם הבמה המוכר.

בחודש שעבר יצא שירו "מדינת משטרה" – במקרה ביום שבו בערה המדינה בעקבות הריגת סלמון טקה. לפלוטניק קשר קרוב לקהילה, וכמה מחברי ילדותו הם יוצאי אתיופיה. פירוש הכינוי שניתן לו בנערותו, נצ'י נצ', הוא "לבן" באמהרית. "כשפגשתי את שמואל ושמשון זאת הייתה הפעם הראשונה שהרגשתי שייך. וזה הזוי, כי אני אשכנזי והם אתיופים", אמר. "אבל זה עניין של חיבור בין בני אדם".

עוד בחדשות 13:

המפיק הצעיר שהגשים חלום – ופתח תיאטרון למחזות זמר

קונים על בטן מלאה: חנויות האוכל שהחליטו להפוך גם למסעדות

הצעירה שרדפה אחרי הגבר שהטריד אותה: "כולם קוראים לי גיבורה"

Capture
נצ'י נצ' (רביד פלוטניק)

השיר החדש נכתב לאחר שחברו יצחק, בן העדה האתיופית, נעצר לפני מספר שנים. "הוא אכל מכות, וכשבאתי לקחת אותו מהתחנה התחלתי לפחד", הוא נזכר. "כי לפני כן חייתי את החיים שלי, אני לא סבלתי מגזענות, אני לא חי במדינת משטרה. אבל חבר שלי כן".

למרות החיבור החזק שלו לקהילה, פלוטניק ממעט לעסוק בפוליטיקה ומעיד כי הוא לא מעודכן באקטואליה. "אני יודע שעמיר פרץ רץ למשהו, וליברמן רב עם ביבי?", הוא צחק. "לא הצבעתי בחיים כי אין לי מושג מה לעזאזל קורה שם. השינוי יבוא מתוך זה שאני מדבר, זה שהסכמתי לעשות את הכתבה הזאת. כי אמרתי – יאללה, אם הנושא הזה של מדינת משטרה והאפליה נגד אתיופים, אני יכול להגיד משהו ואולי מישהו יקשיב לי".