"אהבה למוגזם ולמלאכותי": 3 ימים לאירוע האופנה הגדול של השנה

המט גאלה, אירוע ההתרמה שיתקיים השנה בפעם ה-71 במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, יהיה בנושא "קאמפ: הערות על אופנה". הנה כל מה שצריך לדעת על מפגן הראווה האופנתי של הכוכבים הגדולים

ריהאנה במט גאלה 2015
ריהאנה במט גאלה 2015 | צילום: רויטרס

מט גאלה, נשף ההתרמה הנוצץ שמתקיים השנה בפעם ה-71, יתרחש בעוד שלושה ימים - והרשת גועשת לקראת מה שכבר שנים ידוע כמפגן ראווה אופנתי של הכוכבות הגדולות של הוליווד.

האירוע השנתי של מוזיאון המטרופוליטן לאמנות בניו יורק הוא אירוע גיוס תרומות למכון התלבושות של המוזיאון, ונערך לראשונה בשנת 1948. בגרסתו המודרנית הפך המט גאלה בעיקר למקום מפגש של כול המי ומי בתעשיות הקולנוע, הטלוויזיה, המוזיקה והאופנה. כל הכוכבים הגדולים נפגשים במוזיאון לחגוג את הפתיחה של התערוכה, שתקבע גם את הנושא לאירוע ופריטים ממנה מוצגים בנשף עצמו. בשנה שעברה גויסו כ-12 מיליון דולרים באירוע. מאז 1999, האחראית על האירוע היא העורכת הראשית, והמיתולוגית, של מגזין ווג - אנה וינטור.

השנה, הנושא יהיה "קאמפ: הערות על אופנה". הנושא מבוסס על מאמרה של סוזן סונטג משנת 1964 שמגדיר את סגנון הקאמפ כ-"אהבה ללא טבעי, למוגזם ולמלאכותי". לכן מעניין יהיה לראות כיצד יפרשו זאת השנה על השטיח האדום, ואפשר רק לצפות שנראה מראות מוגזמים ומיוחדים ממי שידועות ככוכבות הגדולות של נשפי הגאלה.

אז אם אתם לא מבינים על מה כל המהומה, או שלא יצא לכם עדיין להצטרף לטרפת המט גאלה, הנה מראות איקוניים שחייבים להכיר כדי להיות בעניינים לקראת הנשף האופנתי. ראשונה כמובן, ביונסה כמו ביונסה, שהיעדרותה בלטה במיוחד בשנה שעברה ועוררה ציפייה גדולה לקראת הנשף הקרוב.

ביונסה במט גאלה 2015
ביונסה במט גאלה 2015 | צילום: רויטרס
ביונסה במט גאלה 2015
ביונסה במט גאלה 2015 | צילום: רויטרס

סולנג', דווקא ניצלה את היעדרותה של אחותה הכוכבת וגנבה את ההצגה במראה מרשים.

סולנג', אחותה של ביונסה, במט גאלה 2018
סולנג', אחותה של ביונסה, במט גאלה 2018 | צילום: רויטרס

מי שעוד שווה לעקוב אחריה אחרי שנים של רקורד מרשים, היא ליידי גאגא - שהשנה גם תנחה את הטקס יחד עם מעצב האופנה האיטלקי ומנהל הקריאייטיב של בית האופנה גוצ'י אלסנדרו מיקלה, שחקנית הטניס סרינה ויליאמס, והזמר הארי סטיילס – הישג גדול עבורו שכן הוא בן 25 בלבד.

ליידי גאגא במט גאלה 2016
ליידי גאגא במט גאלה 2016 | צילום: רויטרס
ליידי גאגא במט גאלה 2015

ואף אזכור על המט גאלה לא יכול להיות שלם בלי להזכיר את ריהאנה, שמופיעה שנה אחרי שנה במראות גונבי הצגה שאם תאהבו אותם או תשנאו אותם - מה שבטוח זה שלא תוכלו להתעלם מהם.

ריהאנה במט גאלה 2015
ריהאנה במט גאלה 2015
ריהאנה במט גאלה 2015
ריהאנה במט גאלה 2015 | צילום: רויטרס
ריהאנה במט גאלה 2017
ריהאנה במט גאלה 2017 | צילום: רויטרס
ריהאנה במט גאלה 2018
ריהאנה במט גאלה 2018 | צילום: רויטרס

השחקנית בלייק לייבלי שמוכרת בתור אייקון אופנה ומספקת למעריצים שלה מראות מדהימים כל השנה, במראה שסופית כבש גם את כל מי שלא העריץ אותה לפני כן.

בלייק לייבלי במט גאלה 2018
בלייק לייבלי במט גאלה 2018 | צילום: רויטרס

לסיום, קים קרדשיאן עם בעלה קנייה ווסט - כי זוג שלובש יהלומים ביחד - נשאר ביחד.

קים קרדשיאן ובעלה קניה ווסט במט גאלה 2016
קים קרדשיאן ובעלה קניה ווסט במט גאלה 2016 | צילום: רויטרס