דיווח: לאחר הפרידה מברצלונה - מסי במגעים עם פריז סן ז'רמן

עולם הכדורגל גועש בעקבות הודעת ברצלונה על עזיבת הכוכב הבלתי מעורער שלה, ועל פי דיווחים סגנית אלופת צרפת מובילה במירוץ להחתמתו

זמן צפייה: 02:09

ליונל מסי, קפטן נבחרת ארגנטינה ומי שנחשב לאחד הכדורגלנים הטובים בהיסטוריה, מתקרב לחתימה במועדון הפאר הצרפתי פריז סן ז'רמן - כך דווח הבוקר (שישי) ב"סאן" הבריטי. כזכור, אתמול הודיעה ברצלונה, בשורותיה שיחק מסי מאז שהיה בן 13, על עזיבתו את המועדון בעקבות בעיות כלכליות ומבניות.

פריז סן ז'רמן, סגנית אלופת צרפת, מקדימה במירוץ להחתמתו של מסי את אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי, אותה מאמן פפ גווארדיולה שאימן את מסי בברצלונה לאורך תקופה ארוכה. על פי הדיווחים, מסי כבר שוחח עם שחקנים במועדון הצרפתי ופנה בעצמו למאמן הקבוצה מאוריסיו פוצ'טינו. בפריז בטוחים שהעלות הכבדה של החתמת הכוכב תחזיר את ההשקעה, גם בזכות ההתעניינות שתגבר בליגה הצרפתית בעקבות החתמתו.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

עוזב את ברצלונה. מסי
עוזב את ברצלונה. מסי | צילום: צילום: רויטרס

"לא רציתי ללכת למשפט נגד המועדון שהייתי בו כל חיי", אמר מסי בשנה שעברה, כאשר עזיבתו עלתה על הפרק, אך בסופו של דבר הוא נשאר בקבוצה. את העונה סיימה ברצלונה במקום השלישי, והייתה זו הפעם הראשונה בעשור האחרון שהקבוצה סיימה שתי עונות רצופות ללא תואר האליפות.

את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של ברצלונה רשם מסי בשנת 2004 כשהיה בן 17 בלבד. רשימת התארים שלו בקבוצה הספרדית ארוכה: זכיות באליפות המקומית, בגביע ובליגת האלופות. בקיץ האחרון הצליח מסי לזכות בתואר ראשון עם נבחרת ארגנטינה, שהניפה את גביע הקופה אמריקה.