מני נפתלי יצא להישרדות – והפך מאויבו של נתניהו לחביב הקהל

אב הבית לשעבר שסיבך את ראש הממשלה ורעייתו בפרשת המעונות, טס לפיליפינים כדי להשתתף בתחרות – והבין את המחיר שגבה המאבק שלו על משפחתו: "אישה אחרת כבר הייתה בועטת בי"

זמן צפייה: 11:57

מני נפתלי עלה לראשונה לכותרות כאב הבית שסיבך את ראש הממשלה נתניהו ורעייתו בפרשת המעונות, והפך לקול רם שהפגין נגד השחיתות השלטונית. חייו של נפתלי, שהיה אחת הדמויות השנואות בקרב אוהדיו של נתניהו, עברו מהפך בחודשים האחרונים, עם השתתפותו ב"הישרדות VIP" שהגמר שלה ישודר הערב (שבת) בערוץ 13.

בגלגולו הנוכחי עובד נפתלי בשיפוצים ובתחזוקה במרחק כמה בתים בלבד מביתו של הבוס לשעבר בקיסריה. "הייתי מנהל הבית בבלפור", הוא נזכר. "הייתי צריך לדאוג לילדים כשהזוג בחו"ל, הייתי צריך להשגיח עליהם שיאכלו וישתו – כאילו הם תינוקות. אתה לא עובד, אתה נהיה עבד – ולזה לא הייתי מוכן".

עוד בחדשות 13:

"לא פליטה – כוכבת": ליהיא גרינר כבר לא חולמת על "הבימה"

במטרה להיאבק בהומופוביה: עשרות גברים רצו במדריד – בנעלי עקב

טילי הנ"מ הרוסים ממשיכים להגיע לאנקרה – ארה"ב ממשיכה לשתוק

מני נפתלי
מני נפתלי | צילום: חדשות 13

מני נפתלי שילם מחיר על המחאה נגד הזוג נתניהו, שהלך והפך כבד יותר ככל שזו החריפה. הוא נעצר שש פעמים, נפתחו לו חמישה תיקים במשטרה, רישיונו לנשק נשלל ונפתחה נגדו חקירה במס הכנסה. אחרי שפרצו אלמונים לביתו, לא גנבו דבר אך הציתו את רכבו – המשטרה הציבה מצלמות אבטחה במקום. "יום אחד נכנסתי ל'ילו' ומישהו עקב אחריי, ואני רואה אותו מצלם אותי מהרכב וכאלה", סיפר. "כשהוא הבין שזיהיתי אותו הוא הלך".

ההתרחקות מישראל לפיליפינים אפשרה לו לראשונה גם לעבד את המחיר שהוא ומשפחתו שילמו על המאבק במשפחת נתניהו. במהלך התוכנית, ראתה אשתו סימונה את בעלה בוכה לראשונה מזה 20 שנה, כאשר דיבר עם משפחתו בטלפון. "צריך להגיד לה תודה בכלל שכל הפרשה היא ליוותה אותי", אמר נפתלי על אשתו. "מישהי אחרת הייתה בועטת בי מזמן".