שיק ושוק: מלונות הבוטיק השוכנים ליד השווקים הפופולאריים בארץ

מספר בתי מלון בישראל מציעים לנו נוחות ויוקרה לצד קרבה לא מבוטלת לשוק הכרמל, לשוק הפשפשים או למחנה יהודה. "הקרבה לשוק, שזה המקום היום הכי סואן והכי אטרקטיבי, היא חשובה מאוד"

זמן צפייה: 05:05

מלון "מרקט האוס" הוקם לפני חמש שנים בלב שוק הפשפשים שביפו. מדובר במלון בוטיק כשר בעל ארבע קומות שמשלים את האווירה האותנטית שמקיפה אותו. "גם בתוך החדר ניסינו להביא כל מיני מוטיבים של שוק", אמר אבי כהן, מנכ"ל המלון. מחיר חדר סטנדרטי ב"מרקט האוס" נע בין 900 ל-1,525 שקלים.

"לפני 11-12 שנה האזור הזה לא היה פורח ויפה כמו שהוא היום. וכמה ימים לפני חתימת החוזה מישהו בכיר מאוד בחברה עשה כאן סיבוב בלילה ואז יצא מייל שהוא חושב שזה לא המקום הכי נכון לפתוח בו מלון. היום אנחנו רואים שמה שקורה כאן זה אחרת לגמרי".

שוק מחנה יהודה
שוק מחנה יהודה | צילום: חדשות 13

מלון הבוטיק "אגריפס" ממוקם 200 מטרים משוק מחנה יהודה, כולל שש קומות ו-52 חדרים. מחירי המלון נעים בין 600 ל-1,000 שקלים ללילה. "הקרבה לשוק שזה המקום היום הכי סואן, הכי אטרקטיבי בירושלים, היא חשובה מאוד", אמר רון ירקוני, איש יחסי הציבור של המלון.      .

מלון "נורדוי", ממוקם ממש מעל מדרחוב נחלת בנימין, סמוך לשוק הכרמל. במלון 22 חדרים ושלוש קומות והוא כולל גם מסעדת שף שמגישה את ארוחת הבוקר במלון. "המלון נבנה ב-1925, הוא פועל כבר 95 שנים", סיפר בר ברוורמן, מבעלי המלון. מחיר לחדר נע בין 1,000 שקלים ל-1,500 שקלים ללילה.