כוכבי "הכלה מאיסטנבול" נחתו בארץ - וכבשו את לבבות המעריצים

אוזג'אן דניז ואסלי אנוור, גיבורי הטלנובלה הטורקית שהפכה לסנסציה בישראל, הגיעו לביקור לקול קריאות המעריצים. ביומיים הקרובים יזכו אלפי ישראלים לראות אותם בהופעה

זמן צפייה: 04:50

הטלנובלה הטורקית הכלה מאיסטנבול, כבשה את המסכים בארץ ואת ליבם של צופים ישראלים רבים. אחרי שכוכבי התוכנית הפכו לפנים מוכרות כמעט בכל בית בישראל, נחתו היום (שישי) בצהריים אוזג'אן דניז שמגלם את פארוק ואסלי אנוור, שמגלמת את סורייה, ישר לזרועותיהם של המעריצים, שזכו להגשים חלום ולהיכנס לחדר אחד עם גיבורי הטלנובלה האהובה עליהם.

הטלנובלה המדוברת עוסקת בסיפור אהבה פשוט המבוסס על סיפור אמיתי. סורייה, בת למשפחה מהמעמד הנמוך שפוגשת במקרה את פארוק, איש עסקים, מבית מיוחס באיסטנבול וחלומה של כל אישה, כשברקע החמות, אמו של פארוק, שמנסה להפריד ביניהם ולא בוחלת באמצעים.

אוזג'אן דניז שמגלם את פארוק, במפגש עם המעריצים בישראל
אוזג'אן דניז שמגלם את פארוק, במפגש עם המעריצים בישראל | צילום: החדשות 13

"הכלה מאיסטנבול" הפכה לסנסציה של ממש בקרב הישראלים שהתמכרו אליה. הסקרנות סביב התרבות הטורקית והשפה גדלה בעקבות הסדרה, ועל פי חלק מהנתונים - ישנה גם עלייה בחופשות הישראלים בטורקיה.

לפני כחודש היה אמור דניז להתראיין למשלחת ישראלית שהגיעה לטורקיה, אך על פי הדיווחים ביטל את הריאיון ברגע האחרון, בגלל איומים על חייו. זמן קצר לאחר מכן, פרסם הכוכב סרטון שמיועד לקהל הישראלי: "אנחנו מודעים לעובדה שאתם אוהבים מאוד את הסדרה. כל הצוות נמצא כאן כרגע ומוסר דרישת שלום. להתראות ב-7-6 באפריל", הבטיח בסרטון.

מחר ובראשון, יעלה דניז וישיר מלווה בעשרות נגנים במופעים לקהל הישראלי. המעריצים שירצו להנות מהמופע של הזמר והשחקן המצליח יצטרכו לשלם בין 1,000-300 שקלים כדי לראות אותו על הבמה.