הישג אדיר: תמנע נלסון-לוי זכתה במדליית הזהב באליפות אירופה בג׳ודו

הג'ודוקא הישראלית בת ה-27 זכתה במדליית הזהב לאחר שגברה על שרה סיסק הצרפתייה. בכך, הפכה נלסון-לוי לאלופת אירופה הישראלית מזה 29 שנים. כמו כן, הג'ודוקא שירה ראשוני זכתה במדליית ארד. שר התרבות טרופר: "הוכיחה שוב שהיא ווינרית ואלופה אמיתית"

זמן צפייה: 01:22

הישג אדיר לספורטאית ישראלית: הג'ודוקא הישראלית תמנע נלסון לוי זכתה הערב (שישי) באליפות אירופה בג'ודו במשקל של עד 57 קילוגרמים, הנערכת בבולגריה, לאחר שגברה בקרב הגמר על יריבתה הצרפתית שרה סיסק. בכך, הפכה נלסון-לוי לישראלית הראשונה מזה 29 שנים שזוכה במדליית זהב באליפות אירופה בג'ודו. במקביל, הג'ודוקא שירה ראשוני זכתה במדליית הארד בתחרות המדוברת.

"היה לי יום משוגע, בדו-קרב נתתי את כל כולי. הייתה לי ההכנה הכי טובה והצוות הכי טוב, והוכחתי את זה", סיפרה נלסון לוי לאחר שזכתה בגמר. "חלמתי להיות אלופת אירופה, אין מאושרת ממני עכשיו", הוסיפה הג'ודוקא.

תמנע נלסון לוי לאחר זכייתה במדליית הזהב
תמנע נלסון לוי לאחר זכייתה במדליית הזהב | צילום: איגוד הג'ודו

בתגובה להישגים, שר התרבות חילי טרופר בירך: "תמנע נלסון לוי הוכיחה שוב כמה היא ווינרית כשזכתה במדליית הזהב באליפות אירופה. תמנע, את אלופה אמיתית, גאים בך מאוד. שירה ראשוני, ברכות על ההישג הנהדר ומדליית הארד. ברוך שמיאלוב וגפן פרימו, כל הכבוד על הדרך. סומכים עליכם וגאים בכם ספורטאים ישראלים שלנו".