בחזרה לקרקע: ישראל הפסידה 5-0 לדנמרק

אחרי הניצחון המרשים על אוסטריה, הנבחרת הישראלית הובסה באצטדיון פארקן בקופנהאגן במסגרת מוקדמות המונדיאל. המבחן הבא: בעוד חודש מול סקוטלנד בגלאזגו

זמן צפייה: 02:59

נבחרת ישראל הובסה הערב (שלישי) 5-0 במשחק חוץ מול נבחרת דנמרק באצטדיון פארקן בקופנהאגן. שלושה ימים אחרי הניצחון המרשים 2-5 על אוסטריה בחיפה, שהעלה את רף האופטימיות בקרב הנבחרת, שחקניו של וילי רוטנשטיינר לא הצליחו להתמודד מול הדנים, שהובילו 3-0 כבר בתום המחצית הראשונה.

כמו לפני 22 שנים, אז רשמה הנבחרת את אחד הניצחונות הגדולים שלה בהיסטוריה, 0-5 על אוסטריה, ובמשחק הבא חטפה חמישייה מדנמרק בפלייאוף ההעפלה ליורו 2000, גם הפעם התייצבו הדנים מול הנבחרת מיד לאחר ניצחון גדול על אוסטריה, וגם הפעם זה נגמר בתבוסה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הערכה: כוחות הביטחון הצליחו לשחזר את מסלול הבריחה של האסירים

מקרה רביעי תוך יומיים: בן 30 טבע למוות בחוף במכמורת

מהקורונה, דרך מבצע צבאי ועד ממשלה חדשה: סיכום שנת תשפ"א

ישראל נגד דנמרק
ישראל נגד דנמרק | צילום: רויטרס

אצטדיון פארקן התמלא ב-38 אלף צופים, ובדקה ה-11 ערן זהבי כבר חשב שהעלה את ישראל ליתרון, אך השער שכבש נפסל בטענת נבדל. בדקה ה-28 הגיעה דנמרק להזדמנות הראשונה שלה, ויוסוף פולסון העלה אותה ל-0-1. שלוש דקות הספיקו לדנים כדי להכפיל את היתרון, משער של סיימון קיאר, ובדקה ה-41 השלים אנדראס אולסן את תוצאת המחצית.

תומאס דילייני העלה את הדנים ל-0-4 בדקה ה-58, והמחליף אנדראס קורנליוס חתם את תוצאת המשחק עם שער חמישי בתוספת הזמן. ישראל, עם 10 נקודות בטורניר עד כה, ירדה למקום השלישי בבית בעקבות הניצחון של סקוטלנד על אוסטריה, שהעלה את הסקוטים למקום השני עם 11 נקודות. בעוד חודש תתארח ישראל בגלאזגו לקרב ישיר על המקום השני בבית.