אין דאבל: הפועל באר שבע ניצחה את מכבי חיפה וזכתה בגביע המדינה

במשחק הפכפך שהסתיים בדו קרב פנדלים אחרי 2-2 בתום 120 דקות, גברו האדומים מבירת הנגב על הירוקים מחיפה והרסו להם את חלום הדאבל שלו חיכו יותר מ-30 שנה. עבור באר שבע זהו גביע שלישי בהיסטוריה

זמן צפייה: 01:05

הגביע נודד לנגב: הפועל באר שבע גברה הערב (שלישי) על מכבי חיפה וזכתה בגביע המדינה השלישי בתולדות המועדון. גיבור הניצחון היה שוער הפועל באר שבע עמרי גלזר, שעצר שלוש בעיטות הכרעה מ-11 מטר, לאחר שבמשך 120 דקות לא הושגה הכרעה.

המשחק נפתח בסימן אדום, כשרמזי ספורי העלה את באר שבע ליתרון. במחצית השנייה השווה עומר אצילי בפנדל עבור הירוקים, אך בדקה ה-70 ניצל רותם חתואל ניצל טעות של שוער חיפה וכבש. הדרמה לא הסתיימה כאן, ובדקה ה-88 כבש בלם באר שבע מיגל ויטור שער עצמי וחיפה השוותה ל-2-2 בתום 90 דקות. הקבוצות הלכו להארכה, ובסיומה לדו-קרב פנדלים, כשבאר שבע מסיימת עם ידה על העליונה ומנצחת 1-3.

הנשיא יצחק הרצוג מעניק לשחקני הפועל באר שבע את גביע המדינה לעונת 2021/22
הנשיא יצחק הרצוג מעניק לשחקני הפועל באר שבע את גביע המדינה לעונת 2021/22 | צילום: חיים צח / לע''מ

מכבי חיפה רצתה לסיים עונה מושלמת לאחר זכייה באליפות, גביע הטוטו וגביע אלוף האלופים. הירוקים גם רצו להשלים דאבל ראשון לאחר יותר מ-30 שנה, אך הם ייאלצו להמתין שנה נוספת. לבאר שבע, לעומת זאת, הייתה זו הזכייה השלישית בתולדותיה בגביע המדינה.

לאחר סיום המשחק עצרה המשטרה יותר מעשרה חשודים שתועדו כשהם מפרים את הסדר, משליכים חפצים ואבוקות, וחלקם אף תקפו שוטרים.