אחרי שני מאמנים זרים: אלון חזן ימונה למאמן נבחרת ישראל

מועמדותו של שחקן העבר וכיום מאמן הנבחרת הצעירה יובא לאישור ההתאחדות לכדורגל והוא צפוי להתמנות לתפקיד. חזן הוביל את הנבחרת הצעירה לפלייאוף העלייה לאליפות אירופה, אך לא יאמן אותה אם תעפיל. "האמנתי תמיד בפוטנציאל של הכדורגל הישראלי", אמר חזן

אלון חזן
אלון חזן | צילום: אתר ההתאחדות לכדורגל

בדרך למינוי מאמן חדש לנבחרת ישראל: ועדת האיתור אישרה היום (שלישי) את מועמדותו של שחקן העבר אלון חזן להתמנות לתפקיד מאמן נבחרת ישראל הבוגרת. המינוי כפוף לאישור הנהלת ההתאחדות לכדורגל, שצפויה לאשר אותו.

תפקידו האחרון של חזן היה מאמן הנבחרת הצעירה והוא הוביל אותה לפלייאוף העלייה לאליפות אירופה בשנת 2023 לנבחרות צעירות. הוא ימשיך בתפקידו גם בפלייאוף ואם הנבחרת תעלה, חזן כבר לא יאמן אותה ויעבור מיד לאמן את הנבחרת הבוגרת.

חזן לא זר לנבחרת. הוא שיחק ב-72 משחקים של הנבחרת. כעת הוא ינסה להוביל אותה לטורניר גדול ראשון מאז 1970, אז עלתה הנבחרת למונדיאל.

יוסי בניון
חוזר למקורות בישראל. המנהל המקצועי יוסי בניון | צילום: רויטרס

"אמתין לאישור הנהלת ההתאחדות למינויי לתפקיד מאמן הנבחרת הבוגרת, אבל כבר עתה אני מבקש להודות על האמון שנתנו בי המנהל המקצועי יוסי בניון וחברי ועדת האיתור", אמר חזן. "בכל תפקיד בנבחרות אותי מילאתי, האמנתי תמיד בפוטנציאל של הכדורגל הישראלי. עשיתי דרך ארוכה, מלמדת, מעשירה, משפרת, ואין ספק שלהוביל את נבחרת ישראל הבוגרת זאת פסגת השאיפות של כל מי שבוחר בתפקיד המאמן".

המנהל המקצועי בניון הוסיף: "אלון חזן הוא לא רק אחד השחקנים הגדולים שהצמיח הכדורגל הישראלי, אלא גם מאמן שעשה דרך ארוכה ומרשימה בנבחרות ישראל בגילים השונים. חזן מכיר מצוין את הנבחרת הבוגרת כשחקן וכעוזר מאמן, מוביל את הנבחרת הצעירה לקמפיין מצוין וגורם מוביל בטיפוח רבים מהשחקנים הצעירים של ישראל שיהיו חלק מהנבחרת הבוגרת בעתיד הקרוב והרחוק. נפגשתי ושוחחתי גם עם מועמדים זרים ואין לי ספק כי חזן הוא המאמן הראוי והמתאים מכולם".