מדליה שלישית: גילי שריר זכתה בארד באליפות אירופה בג'ודו

לאחר מדליית הזהב של תמנע נלסון לוי באליפות אירופה בבולגריה ומזליית הארד של שירה ראשוני, כעת גם הג'ודוקא גילי שריר הצטרפה אל השתיים ותחזור הביתה עם מדליית ארד על צווארה. "כל כך רציתי לזכות במדליה", סיפרה והוסיפה: "אני עובדת קשה ותמיד מחויבת להצליח"

Whatsapp Image 2022 04 30 At 1
גילי שריר ומדליית הארד | צילום: איגוד הג'ודו הישראלי

הג'ודאית גילי שריר זכתה היום (שבת) במדליית ארד באליפות אירופה בבולגריה בקטגוריית המשקל עד 63 ק"ג ובכך הביאה מדליה שלישית לנבחרת הישראלית בתחרות. שריר ניצחה בקרב על המדליה את המתמודדת הספרדייה כריסטינה צ'אבנה פרז.

לאחר הזכייה סיפרה שריר: "כל כך רציתי לזכות במדליה באליפות אירופה לבוגרות, אני עובדת קשה ותמיד מחויבת להצליח, אני חלק מנבחרת שתמיד דוחפת להילחם ולנצח ואני מאוד שמחה ומאושרת שזכיתי במדליה וגרמתי להרבה אנשים לשמוח ולהנות מההישג".

Ajmyji
הגו'ודוקא הישראלית גילי שריר | צילום: הוועד האולימפי

שריר רושמת הישג אישי מרשים וכן הישג לנבחרת, שזוהי המדליה השלישית שלה באליפות. אתמול הג'ודוקא תמנע נלסון לוי זכתה במדליית זהב בקטגוריית משקל של עד 57 קילוגרמים, לאחר שגברה בקרב הגמר על יריבתה הצרפתית שרה סיסק. בכך, הפכה נלסון-לוי לישראלית הראשונה מזה 29 שנים שזוכה במדליית זהב באליפות אירופה בג'ודו. במקביל, הג'ודוקא שירה ראשוני זכתה במדליית הארד בתחרות המדוברת.

"היה לי יום משוגע, בדו-קרב נתתי את כל כולי. הייתה לי ההכנה הכי טובה והצוות הכי טוב, והוכחתי את זה", סיפרה נלסון לוי לאחר שזכתה בגמר. "חלמתי להיות אלופת אירופה, אין מאושרת ממני עכשיו", הוסיפה הג'ודוקא.

תמנע נלסון לוי לאחר זכייתה במדליית הזהב
תמנע נלסון לוי לאחר זכייתה במדליית הזהב | צילום: איגוד הג'ודו