פייק ניוז: המחווה ל"וונדרוומן" על עזריאלי - מפוברקת

בתחילת השבוע, הופצה ברשתות החברתיות תמונה של מגדלי עזריאלי עם ברכה מרגשת לגל גדות לקראת צאת סרטה החדש "וונדרוומן". כעת, מתברר כי התמונה מפוברקת והמגדלים כלל לא הוארו

זמן צפייה: 00:54

ביום שני בערב, הרשתות החברתיות החלו להתמלא בשיתופים לתמונה המציגה ברכה שהתנוססה על מגדלי עזריאלי שהנוסח שלה היה: "גאים בך גל גדות, וונדר וומן שלנו". כאמור, התמונה פורסמה בעמודי פייסבוק שונים, זכתה לשיתופים רבים ולתגובות חמות על הצלחתה של גל גדות בעולם בעקבות צאת סרטה החדש "וונדר וומן".
גל גדות בעצמה, פרסמה את התמונה באינסטגרם האישי שלה וכתבה פוסט מרגש.

כשאמאבא שלי שלחו את זה הייתי בטוחה שעשו את זה במחשב ואז קיבלתי עוד תמונה מבת דודה שלי , חברה טובה וקולגה.. הבנתי שזה אשכרה אמיתי..וואו! אין מילים.. בתור נערה הייתי מבלה ימים רבים בעזריאלי, עם חברות, עושות שופינג וחוזרות הביתה ברכבת.. שאני חוזרת מנתבג הביתה , שלושת המוסקטרים האלה תמיד מנצנצים מרחוק עומדים זקופים , מזכירים לי שהגעתי הביתה. ועכשיו הם קוראים את שמי..אני בהודיה על הכל. שום דבר לא מובן מאליו . הלוואי ואוכל להשיב את כל הטוב והאהבה שסביב חזרה ליקום.. תודה גדולה לכולם על הכל. ❤??? נ.ב - מזל שההורים שלי עיברתו את השם לגדות מגרינשטיין?

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

לאחר שכולנו חשבנו כי הברכה המרגשת לגאווה הישראלית שלנו, התנוססה במגדלים של המדינה, היום מתברר כי זה לא היה ולא נברא והברכה הזו מעולם לא התנוססה על מגדלי עזריאלי.

ובכל מקרה, כולנו גאים בך.