אני פרחה? הפסטיגל מצנזר את מילות הלהיט של עפרה חזה

כוכבת הרשת אנה זק תשיר במופעי הפסטיגל הקרוב את השיר שהלחין צביקה פיק, אך בניגוד לגרסה המקורית - המילה "פרחה" לא תופיע בו. פיק: "נתנו את ברכתנו לגרסה החדשה"

זמן צפייה: 02:38

הזמרת וכוכבת הרשת, אנה זק, תשיר במסגרת פסטיגל חנוכה הקרוב את "שיר הפרחה", אלא שהביצוע של זק איננו כולל את המילה פרחה כלל. בביצוע החדש הוסרה המילה ובכל פעם שמגיע קטע שבו אמורה המילה להופיע, יש במקומה פאוזה.

שירי הפסטיגל יתבססו השנה על להיטיו של הזמר והיוצר צביקה פיק, שגם ישתתף בעצמו במופע. פיק יופיע לצד כוכבי הילדים והנוער הגדולים, בהם עדן בן זקן, איתי לוי, יונתן מרגי, אנה זק ונועה קירל.

"מי האמא?": כך נענה זוג גאה שביקש לרשום את בתו לגן • האזינו

מדינה מושבתת: מקומות העבודה סגורים, כמיליון ילדים נותרו בבית

לוחמת ה-MMA הישראלית מתכוננת לקרב בין-לאומי: "כמה שיותר חזק"

לפני כשנה וחצי לקה צביקה פיק באירוע מוחי ונזקק לשיקום ארוך. באותם ימים קשים כשהוא אושפז בבית החולים שבווינה, התקשה לקום מהמיטה ואף לדבר, מעטים האמינו שישוב לבמות. כמחווה לפועלו, הוחלט לשלב את שיריו בהפקת הפסטיגל.

בתגובה להסרת המילה "פרחה" מהשיר, נמסר מטעם צביקה פיק, שהלחין אותו: "אנחנו ודאי מודעים לשינוי ולהתאמה עבור הקהל הצעיר של הפסטיגל ונתנו את ברכתנו לגרסה החדשה".

"שיר הפרחה" יצא בשנת 1979 בביצועה של עפרה חזה. מילות השיר ספגו ביקורת ורבים טענו כי מדובר בגזענות. עם זאת, הוא הפך לקלאסיקה אהובה ומוכרת.