כדורגלנים מישראל ומהאמירויות לצד כוכבי עבר: המשחק לכבוד הסכמי אברהם

בשבוע הבא יצוין פסטיבל אברהם באיחוד האמירויות ובו יתקיים משחק כדורגל עם נבחרת מעורבת של שחקני עבר ישראלים ומאיחוד האמירויות, בחריין ומרוקו - החתומות על הסכמי אברהם. מן העבר השני תשחק נבחרת של כוכבי עבר בהם קאקה הברזילאי וקרלס פויול הספרדי

כרזת המשחק

שגריר איחוד האמירויות בישראל מוחמד אל חאג'ה ושגריר ארה"ב בישראל טום ניידס הודיעו היום (חמישי) על "פסטיבל אברהם", שאותו תארח ב-29 במרץ ממשלת איחוד האמירויות באקספו דובאי, שיפגיש כוכבי כדורגל ושפים בכירים מכל המדינות החתומות על הסכמי אברהם. מטרת האירוע היא לקרב בין העמים ולהעמיק את שיתופי הפעולה התרבותיים בין המדינות.

באירוע ייפגשו שרי הספורט, התרבות והנוער של מדינות ההסכם. לשרים יתלוו כדורגלני עבר בכירים, שיקיימו משחק היסטורי שבו נבחרת משותפת לישראל, איחוד האמירויות, בחריין ומרוקו תתמודד מול אגדות כדורגל מכל רחבי העולם.

בנבחרת המעורבת של ישראלים ושחקנים מאיחוד האמירויות, מרוקו ובחריין ישחקו בין היתר שחקני העבר טל בן חיים, סלים טועמה ומאור בוזגלו. בנבחרת הבינלאומית ישחקו בין היתר אלופי העולם קלוד מקללה מצרפת, קרלס פויול מספרד, קאקה הברזילאי וחביאר סביולה מארגנטינה.