אחוזים מהופעות זמרים והכסף שנעלם: הקרע בין אייל גולן למקורבו

לחדשות 13 נודע שהרקע לסכסוך בין הזמר לפרץ הוא טענת האחרון שלא קיבל הרווחים שמגיעים לו מהופעות של איתי לוי ונסרין קדרי. בסביבת גולן טענו כי 18 מיליון שקל נמשכו במשך שנים - ללא הסבר

זמן צפייה: 02:10

הרקע לסכסוך בין הזמר אייל גולן לאמרגנו ואיש סודו לשעבר בני פרץ הוא טענת האחרון כי לא קיבל 25% מהכנסות ההופעות של איתי לוי ונסרין קדרי, בניגוד לסיכום בין השניים – כך נודע הערב (רביעי) לחדשות 13. כאמור, הסיכום בין השניים הוא כי הזמרים עצמם גורפים לכיסם מחצית מההכנסות, ואילו גולן ופרץ מקבלים רבע מההכנסות כל אחד.

מנגד, בסביבתו של אייל גולן טוענים כי נמשכו 18 מיליון שקלים נמשכו מהחשבונות של "ליאם הפקות" במהלך השנים, ללא הסבר, וייתכן, לטענתם, שמדובר בכסף שהועבר לבנו של פרץ, טל, שחי בחו"ל - כך על פי גורם שמעורה בפרטים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

המלחמה בקורונה: כנסים הוגבלו ל-100 איש; בתיה"ס ימשיכו לפעול

בשל איומים על חייה: שוטרים הוצבו בכניסה ליישוב של לוי-אבקסיס

רה"מ והאדם שהפעיל חוקרים פרטיים נגד גנץ – נפגשו טרם הבחירות

בני פרץ ואייל גולן
בני פרץ ואייל גולן | צילום: דפי הפייסבוק: Eyal Golan-the one and only, אייל גולן העמוד הרשמי

עוד נודע לחדשות 13 כי לפני כמה חודשים התרחשה שיחה קשה בין השניים. גולן טען בפני האמרגן גי מיליוני שקלים נעלמו. פרץ, מצדו, לטענת הגורם, איים על הזמר במילים קשות. התחקירים שפורסמו בשנה האחרונה בחדשות 13 וב"הארץ", הרעו את היחסים בין השניים.

הבוקר, פורסם בידיעות אחרונות כי השניים הצטיידו בעורכי דין מוכרים ונערכים לקרב משפטי. פרקליטו של פרץ בועז בן צור כבר שטח את טענותיו בפני עורך דינו של גולן אילן סופר.

בני פרץ מסר בתגובה: "לא היה ולא נברא. נשמע כמו בדיחה".