"אתה באוטו, בנוחות שלך - זה כיף": שובם של מתחמי ה"דרייב אין"

בחודשים האחרונים הבילוי משנות ה-60 מתפשט בכל העולם, מארה"ב, דרך אוסטרליה - ועד לישראל. בימים אלו, ימי קורונה והגבלות, מתחם הסרטים הישן עושה קאמבק. הצעירים כבר התמכרו: "זה פצצה"

זמן צפייה: 06:16

בשנות ה-60 וה-80, הבילוי האידיאלי עבור הצעירים היה במתחם ה"דייב אין". כל מה שהם היו צריכים בשביל לראות סרט זה מכונית, כיסאות נוחים, משהו לאכול ושמשה נקייה. בימים אלו, ימי קורונה והגבלות, כשבתי הקולנוע סגורים ולא מתקיימות גם הופעות חיות, מתחם הסרטים הישן עושה קאמבק.

בכניסה ל"דרייב אין" ברעננה שני סדרנים שמודדים חום לכל מי שנכנס. סדרן אחר מכווין את הבאים היכן להחנות את הרכב - תוך שמירת מרחק סביר ובהתאם להגבלות. הכמות המותרת במתחם היא עד 200 כלי רכב, ואת האוכל צריכים להביא מהבית.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מגפת הקורונה: יותר מ-70 אלף נדבקו עד כה; למעלה מ-500 מתו

החשד להתעללות בפעוטון ברמלה: בעלת הגן נחקרה במשטרה

ההפגנות בירושלים: 16 נעצרו – בהם כמה אנשי "לה פמיליה"

מתחם דרייב אין
מתחם דרייב אין | צילום: חדשות 13

בחודשים האחרונים הבילוי משנות ה-60 מתפשט בכל העולם, מארה"ב ועד אוסטרליה. השילוב של המסך והרכב חזר אלינו כפתרון לקורונה. ההבנה מסביב לעולם שחייבים ללמוד לחיות לצד המגפה הרחיבה את החוויה גם להצגות, מופעי מוזיקה ומחול.

הדרייב-אין העברי המחודש או בשמו העברי "מתחם חונים צופים" כבר סיים את שלב הניסוי ופועל במגוון אתרים ברחבי הארץ. "זה פשוט כיף כי אתה באוטו שלך, בנוחות שלך", הסבירה אחת מבאי המקום, ואילו בן זוגה הצטרף והוסיף כי "אתה יושב באולם, קר לך מדי, חם לך מדי. אין לך מקום לרגליים, מישהו עובר לך בין הרגליים". "כן", סיכמה דניאל חיימוביץ' מרעננה, "זה פצצה".