חודש בלבד לאחר שהושק: שירות הסטרימינג של CNN ייסגר

שירות הזרמת המדיה לפי דרישה של רשת הטלוויזיה האמריקנית הושק בסוף מרץ ופיתה כוכבים רבים להצטרף אליו, אך היום דווח כי בסוף אפריל הוא יפסיק לפעול - לאחר שלא עמד בציפיות ומעט מדי אנשים השתמשו בו

CNN
CNN | צילום: רויטרס

חודש בלבד לאחר שהושק, שירות הסטרימינג החדש של רשת הטלוויזיה האמריקנית CNN צפוי להיסגר בסוף החודש, כך פורסם היום (חמישי) ב"ניו יורק טיימס". השירות, שקיבל את השם "+CNN", הושק ב-29 במרץ, והיום כינס הנשיא החדש של החברה את העובדים ובישר להם את החדשות הרעות.

שירות הסטרימינג של CNN יצא לדרך עם תוכניות שאפתניות על התרחבות מהירה, ופיתה כוכבים גדולים להצטרף לערוץ, כולל אושיית "פוקס ניוז" לשעבר כריס וואלאס. למרות הציפיות, כשבוע לאחר ההשקה פורסם כי רק כעשרת אלפים צופים השתמשו בו באופן יומי, והמיזוג של חברת "וורנר מדיה", שמפעילה את CNN, עם חברת "דיסקברי", הוביל להחלטה על סגירת השירות.

מנכ"ל החברה המאוחדת "וורנר דיסקברי" אמר כי הוא מעוניין לשכן את כל מותגי החברה תחת שירות סטרימינג אחד, וחלק מהתוכניות של "+CNN" עשויות למצוא שם את מקומן. כזכור, מוקדם יותר השבוע פורסם כי ענקית הסטרימינג נטפליקס איבדה כ-200 אלף מנויים בשלושת החודשים הראשונים של 2022, והחברה הזהירה כי היא צופה אובדן של מנויים נוספים.