כריס רוק בתגובה ראשונה לסטירה באוסקר ע"י וויל סמית': "עדיין מעבד את זה"

לאחר מספר ימים של שתיקה על האירוע, במהלך מופע הסטנדאפ שלו בבוסטון הגיב השחקן בן ה-57 לראשונה על התקרית החריגה. דבריו של רוק נענו בקריאות "תתבע אותו!" מהקהל

וויל סמית' תוקף את כריס רוק על במת טקס האוסקר
וויל סמית' תוקף את כריס רוק על במת טקס האוסקר | צילום: רויטרס

השחקן כריס רוק שבר את שתיקתו אמש (רביעי) על האירוע בו סטר לו וויל סמית' בטקס האוסקר, במהלך מופע הסטנדאפ שלו בבוסטון שבארצות הברית. "אין לי הרבה מה לומר על מה שקרה", אמר השחקן בן ה-57, "כתבתי את המופע לפני טקס האוסקר. אני עדיין די מעבד את זה. אני אדבר על זה בשלב מסוים". דבריו של רוק נענו בקריאות "תתבע אותו!" מהקהל.

כזכור, התקרית החריגה התרחשה במהלך טקס האוסקר ה-94 שנערך בלילה שבין ראשון לשני השבוע בהוליווד, כאשר השחקן וויל סמית', שזכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו בסרט "משפחה מנצחת", תקף את מנחה האירוע כריס רוק על הבמה. רוק סיפר בדיחה על חשבונה של ג'יידה סמית', אשתו של וויל סמית', והאחרון עלה לבמה והכה באגרופו את רוק.

וויל סמית' תוקף את כריס רוק על במת טקס האוסקר
וויל סמית' תוקף את כריס רוק על במת טקס האוסקר | צילום: רויטרס

תחילה חשבו רבים שמדובר בבדיחה או אירוע מתוסרט, אך סמית' חזר למושבו וצעק לרוק: "הסר את השם של אשתי מהפה המזוין שלך", וככל שחולף הזמן כלי תקשורת מובילים מדווחים שככל הנראה לא מדובר בסצנה מתוסרטת. לאחר מכן, כשסמית' עלה לבמה לקבל את הפרס, הוא התנצל בפני חברי האקדמיה, והשחקן דנדל וושינגטון ניסה מאוחר יותר לגשר בינו לבין רוק.