דיאטה ואימונים למיתרי הקול: כך מתכוננים הכוכבים למופעי חנוכה

השחקנים הראשיים של הופעות החג נמצאים בשיאן של ההכנות להצגות. "מיכל הקטנה", טל מוסרי וטל פרידמן עובדים קשה כדי שיוכלו לעלות לבמה 4 פעמים ביום. "בזמן המכבים הקרבות היו קלים יותר"

זמן צפייה: 04:57

הכוכבים והכוכבות הגדולים של חנוכה, חג המופעים, נמצאים בשיאן של ההכנות. האולם עדיין ריק מילדים והבמה היא פרקט של מועדון כדורסל, אבל ל"מיכל הקטנה" זה לא מפריע גם כשהיא בפתחו של חודש שמיני, להשקיע בכל תנועה וחיוך.

טל מוסרי כבר 25 שנים על הבמות של חנוכה. השנה הוא עושה חזרות עם הרפונזל שלו, "נעמה סופר על" שנמצאת כעת בחוץ לארץ, בכלל באמצעות סקייפ. ההיערכות שלו למחזמר כוללת לא רק חזרה על השירים אלא גם שמירה על מיתרי הקול.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"אני הולך ומתבגר": שלומי קוריאט על השנה העמוסה בחייו

הדבר הבא בעולם השקעות הנדל"ן בגרמניה – קומפלקס משרדים מפואר עם 100% תפוסה

איך להפוך לכוכב אינסטגרם – בעזרת אושיות הרשת המובילות בארץ

טל מוסרי בפיתוח קול לקראת הצגות חנוכה
טל מוסרי בפיתוח קול לקראת הצגות חנוכה | צילום: חדשות 13

"בזמן המכבים הקרבות היו הרבה יותר קלים", סיפר כוכב הילדים. "אני הולך למומחי קול לקראת חנוכה". "ארבעה הופעות ביום זה על אנושי לגרון, ולכן ממש צריך לפצות ולדאוג למקסים טיפול ותנאים כדי שהוא יוכל לשרוד את זה". הסבירה טליה פילו, ממכון "קול tmrg".

למרות הקריירה הארוכה והמוצלחת שלו, לטל פרידמן זו ההיכרות הראשונה עם טירוף חנוכה. הוא מגלם גיטריסט כישרוני שלא מצליח במיוחד, במחזמר "רוק בבית הספר", והאירוע תפס אותו קצת לא מוכן. "אני לא בטוח שאני אשרוד את זה - יכול להיות שאני אמות", אמר הכוכב הוותיק. ארבע או חמש הופעות ביום - זה כבר הפך למסורת בחג הנרות - שקשה מאוד לשרוד בה, אבל הכוכבים עושים הכל כדי להצליח במשימה גם השנה.

מיכל הקטנה באימון לקראת הצגות חנוכה
מיכל הקטנה באימון לקראת הצגות חנוכה | צילום: חדשות 13
טל פרידמן ביעוץ תזונתי לקראת הצגת חנוכה
טל פרידמן ביעוץ תזונתי לקראת הצגת חנוכה | צילום: חדשות 13