בפעם ה-14: ריאל מדריד זכתה בגמר ליגת האלופות

לאחר איחור של מעל לחצי שעה בתחילת המשחק, שנפתח עם עליונות מוחלטת של ליברפול, מתפרצת שהחלה על ידי מודריץ' הובילה לשער היחיד במשחק, שהבקיע ג'וניור בדקה ה-59. במדריד צפויות הערב חגיגות ברחובות העיר ובאיצטדיון הברנבאו

מרסלו לוקה מודריץ' ריאל מדריד גמר ליגת האלופות
מרסלו ומודריץ' חוגגים גביע נוסף עבור ריאל מדריד | צילום: רויטרס

ריאל מדריד זכתה בגמר ליגת האלופות הלילה (ראשון) בפעם ה-14 בתולדותיה, לאחר שניצחה את ליברפול 0-1 באיצטדיון "סטאד דה-פראנס" שבפריז. ויניסיוס ג'וניור הבקיע את השער היחיד במשחק. המשחק החל באיחור של מלמעלה מחצי שעה בשל דוחק ופריצת מחסומים של אוהדים וכניסתם למתחם.

ליברפול הגיעה למשחק הגמר העשירי שלה בתולדות האליפות, ועל אף שהפגינה עליונות מוחלטת, טיבו קורטואה, השוער הבלגי המצטיין של ריאל מדריד, חסם את הכדורים שהגיעו אל פתח השער בזה אחר זה. בדקה ה-59 כבשה מדריד את שער הניצחון.

ריאל מדריד זכייה ליגת האלופות
ריאל מדריר מניפה את הגביע בפעם ה-14 | צילום: רויטרס

החגיגות במדריד צפויות הערב, החל מ-20:00 (שעון ישראל), כשהשיא צפוי להיות ב-21:30, עם הגעת האוטובוס הפתוח לאיצטדיון ברנבאו, לאחר סיבוב ברחובות מדריד.

טיבו קורטואה עוצר את מוחמד סלאח בגמר ליגת האלופות ריאל מדריד ליברפול
המצטיין במשחק טיבו קורטואה עוצר את מוחמד סלאח | צילום: רויטרס

מיקומו של המשחק, כזכור, היה במקור ב"גזפרום ארנה" בסנט פטרסבורג שברוסיה, ושונה על ידי אופ"א ב-25 בפברואר, יום אחד בלבד לאחר הפלישה הרוסית לאוקראינה, על רקע הפלישה.

ליברפול גמר ליגת האלופות
שחקני ליברפול מאוכזבים לאחר ההפסד בגמר ליגת האלופות | צילום: רויטרס

כזכור, אתמול לפני תחילת המשחק, כ-15 אלף בני אדם הגיעו למתחם האיצטדיון וניסו להיכנס למגרש. האוהדים במגרש דיווחו על תורי ענק, עמוסים וצפופים. כמו כן, דווח כי המשטרה הצרפתית עושה שימוש בגז מדמיע מחוץ לאיצטדיון, על מנת לפזר את ההמון.

אוהדי ליברפול בסטאד דה פראנס, פריז - גמר ליגת האלפות
אוהדי ליברפול בסטאד דה פראנס, פריז - גמר ליגת האלפות | צילום: רויטרס