משה חוגג ביטל את המשחק נגד ברצלונה: "דרשו שלא יתקיים בי-ם"

הבעלים של בית"ר ירושלים הודיע כי החליט שלא לקיים את משחק הידידות בשל כמה דרישות שסירב לקבל בחוזה: "לא כועס על ברצלונה, הם לא מועדון פוליטי - אבל לא אוכל לבגוד בירושלים"

זמן צפייה: 01:34

משה חוגג, הבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, הודיע היום (חמישי) כי החליט לבטל את משחק הידידות המתוכנן נגד ברצלונה. זאת, בשל כמה סעיפים שסירב לקבל בחוזה, בהם דרישה שלא לקיים את המשחק בירושלים.

"לאחר שקיבלתי את החוזה לחתימה ונחשפתי לדרישות שלא מצאו חן בעיניי, ישנתי בלב כבד, חשבתי רבות והחלטתי שלפני הכול אני יהודי וישראלי גאה", כתב חוגג. "רכשתי את בית"ר ירושלים מתוך אהבה לעיר הבירה הקדושה, משחק נגד בית"ר ראוי שיתקיים בירושלים, ואם המניע לאי קיומו בעיר הוא פוליטי ואכנע לו, לא אוכל להיות שלם עם עצמי".

ליונל מסי
ליונל מסי | צילום: רויטרס

"חלמתי על המשחק הזה עבורי ועבור הילדים הרבים שאוהדים את ברצלונה. כואב לי הלב, ניסיתי לשכנע את עצמי שזה בסדר, אבל עכשיו כשאני צריך לחתום, אני חייב ללכת עם הלב ונגד הראש. לא אוכל לבגוד בירושלים", כתב חוגג.

עוד הוסיף בעלי הקבוצה כי "אני לא כועס על ברצלונה, הם לא מועדון פוליטי ואין להם שום עניין לקחת חלק בסכסוך שלנו פה, הקשר שלנו ימשיך להיות טוב. זוהי החלטה קשה מאוד אבל לאחר התייעצות עם ראש העיר, משה ליאון, אני מאמין שהיא הנכונה".