לאחר שזכה באליפות אירופה בכדורסל: דני אבדיה כובש את הקהל

שחקן נבחרת העתודה הפך השבוע בן לילה לכוכב ענק. בסוף השנה ייערך דראפט ה-NBA, ומהליגה הטובה בעולם שלחו נציגים כדי לראות מקרוב את הכישרון מישראל. "לחוות עלבונות מחשל אותך כשחקן"

זמן צפייה: 08:21

דני אבדיה, כוכב נבחרת העתודה שזכה השבוע עם חבריו באליפות אירופה בכדורסל, הפך בן לילה לכוכב ענק. "זה חלק מהמקצוע", סיפר אבדיה על התהילה הפתאומית. "אין לי בעיה עם מצלמות, אני לא אחד שלא אוהב להצטלם או מתבייש לדבר".

דרכו של אבדיה בעולם הכדורסל הגיעה מהבית: אביו, זופר אבדיה, היה חלק מנבחרת יוגוסלביה האגדית. "לא באמת התחלתי כדורסלן, מאוד התעניינתי בכדורגל", שחזר. "יום אחד אבא שלי שאל אותי אם אני רוצה לנסות לשחק כדורסל, ופשוט ראיתי שהולך לי". הוא הפך להיות הכוכב של קבוצת הילדים של בני הרצליה, ולאחר מכן הגיע המעבר המתבקש לקבוצת הנוער של מכבי ת"א. "בהתחלה היה לי קשה להתחבר לכולם. חשבתי שאני הכי טוב ולא כל כך אהבו אותי".

עוד בחדשות 13:

גאווה ישראלית: נבחרת העתודה זכתה באליפות אירופה בכדורסל

"בזכות עבודת הצוות": נבחרת העתודה בכדורסל התארחה בבית הנשיא

דני אבדיה
דני אבדיה

בסוף השנה ייערך דראפט ה-NBA, ומהליגה הטובה בעולם שלחו נציגים לאליפות אירופה כדי לראות מקרוב את הכישרון מישראל. בינתיים, אבדיה כבר יודע שהוא יישאל שוב ושוב למה בחר לשחק במכבי ולא להיות כוכב של מועדון קטן יותר. "יש פה מערכת מאחורי הקלעים שהרבה אנשים לא רואים אותה", הסביר. "העובדה שאני מתאמן עם השחקנים האלה, ברמה הזאת - בהתחלה זה היה כאפה. לבוא ולהתאמן איתם כל יום וגם לחוות פצצות ועלבונות זה מחשל אותך כשחקן".

"אני אוהב את ההתפתחות שלי, אני אוהב לראות את עצמי מתפתח כשחקן", סיכם אבדיה. "בכל כמה חודשים אני משפר משהו ונהיה שחקן יותר טוב. אלו דברים שנותנים לי מוטיבציה לעבוד קשה יותר".