ראש המכון לרפואה משפטית לתובעת במשפט זדורוב: "מנסה להפחיד אותי"

משפטו החוזר של זדורוב נמשך עם דבריו של ד"ר קוגל, שהפרקליטות התנגדה בעבר למתן עדותו. עימות פרץ באולם אחרי שהופנו נגדו טענות כי הוא מעוות נתונים. "מנסים להלך עלי איימים - להתנגד לשמוע את האמת זה אף פעם לא טוב"

זמן צפייה: 04:21

משפטו החוזר של רומן זדורוב, שהורשע ברצח הנערה תאיר ראדה לפני כ-15 שנה, נמשך גם היום (רביעי) עם עדותו של ראש המכון לרפואה משפטית, ד"ר חן קוגל. יש לציין כי בערכאות הקודמות הפרקליטות התנגדה שייתן את עדותו, ואף ניסתה לשנות את אחד מהתצהירים שהגיש.

בפתח עדותו האשימה התובעת את ד"ר קוגל התובעת בעיוות נתונים, שהשיב: "את מנסה להלך עלי איימים, להפחיד אותי". עוד אמר ראש המכון לרפואה משפטית כי "בשביל להרוויח חצי נקודה, את מטילה רפש, את עושה דברים חמורים ביותר, שורפת את המועדון".

לפני כן חזר ראש המכון לרפואה משפטית על הצהרותיו ואמר כי "אני יכול לומר בצורה די נחרצת שהדם לא זלג חמש שעות. נותר מעט דם בגופה של תאיר, הפציעה הייתה במקום גבוה, אם לא הזיזו את הגוף באופן משמעותי לא יכול לזלוג דם באופן הזה. הפעולות של הפרמדיקים לא היו מספיק משמעותיות כדי שיגרמו לזליגת הדם מחדש".

לפני פתיחת המשפט אמר ד"ר קוגל על התנגדות הפרקליטות: "לא חושב שצריך להתנגד לעדות של איש מקצוע. אפשר לא להסכים, אפשר להגיד שהעדות לא מקובלת. להתנגד לשמוע את האמת זה אף פעם לא טוב".