ילדות בחקירה בגלל ריב: "בושה ותעודת עניות למשטרה"

מיכל (שם בדוי) לא הבינה למה זימנו את בתה לחקירה בתחנה בגלל ריב שהייתה מעורבת בו עם בנות אחרות. ההורים טענו כי זומנו משום שאביה של אחת הילדות הוא קצין במשטרה. המשטרה בתגובה: "הזימון - כתוצאה מתלונה על איומים כלפי בת כיתתם של הבנות"

זמן צפייה: 01:40

ההתפתחות ב"משטרת הבייביסיטר": אתמול דווח באתר חדשות 13 כי הורים של שתי בנות בכיתה ו' זומנו לשיחה בתחנת המשטרה ברמלה בגלל ריב. היום מגיבים ההורים ואמם של אחת הבנות טוענת בשיחה עם חדשות 13 כי מדובר בריב שגרתי ולא ייתכן שהוא הופך לחקירת משטרה.

מיכל, שם בדוי, לא הבינה למה התעקשו לזמן את בתה. "לאיים, להפחיד אותה? בשביל מה? בגלל ריב לגיטימי? אין כאן משהו שחוצה את הגבולות ומצריך התערבות משטרתית", אומרת האם.

ההורים טוענים כי אביה של אחת הילדות המעורבות הוא קצין במשטרת ישראל ולכן נאלצו להגיע לתחנה. בתה של מיכל אמנם לא הגיעה לחקירה לבסוף, אבל היא והוריה של תלמידה נוספת נאלצו להגיע לתחנה לשיחת בירור ואזהרה.

"עצוב מאוד שככה המשטרה פועלת מקשרים ומניעים אישיים. זו בושה ותעודת עניות למשטרה", אמרה מיכל.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל רואה בחומרה התנהלות רשתית פוגענית בין חסרי ישע, כאשר במקרה המדובר זומנו ההורים עם ילדיהם לשיחת הבהרה, בעקבות קבלת תלונה בדבר חשד לקיומה של עבירה פלילית, לרבות איומים של מספר בנות כלפי ילדה בת כיתתם. נדגיש, כי זימון ההורים לשיחה התבצע במסגרת הליך שנבחר מקצועית על פני ניהול תיק פלילי, נוכח גיל המעורבות, כאשר תכליתו הגברת עירנותם ומעורבותם של ההורים על הנעשה ע"י ילדיהם".