יובל כרמי הוא הפסיכולוג מי-ם החשוד שביצע עבירות מין במטופלות

הותר לפרסום שמו של בן ה-66, שבשבוע שעבר דווח בחדשות 13 כי נעצר בחשד לניצול מיני של מטופלת שעברה פגיעה מינית בהיותה ילדה, וכן חוותה טראומה כשהשתתפה במצעד הגאווה שבו נרצחה שירה בנקי

זמן צפייה: 00:58

יובל כרמי, בן 66 מירושלים, הוא הפסיכולוג החשוד בביצוע עבירות מין במטופלותיו - כך הותר היום (שלישי) לפרסום לאחר דיון בבית המשפט.

נציג המשטרה, רס"ב שלומי בן דור, אמר בדיון: "ההתפתחות החקירתיות חייבו אותנו לחשוף את שמו, על מנת להגיע למתלוננות נוספות. האינטרס הציבורי וזכות הציבור לדעת את שמו של המטפל אשר לאורך שנים על פי חומרי החקירה מבצע עבירות מין במטופלים שלו לכאורה".

החשוד אמר במהלך הדיון: "לגבי הכתובות שנכתבו אני מבקש שאנשים ידעו. אני אפילו הנחתי את הקבוצה הזו - לוט"ם בהתנדבות. אני תמכתי בקבוצה הזו ועכשיו היא מרססת נגדי על הבית שלי".

יו"ר נעמת חגית פאר הגיבה לפרסום, ומסרה: "טוב ששמו ותמונתו של יובל כרמי פורסמו - זהו מסר חשוב למתלוננות לפיו אין חיסיון מפני חשד לעבירות מין לכאורה. הימים האחרונים לימדו אותנו שפרסום פרטי העבריינים, לכאורה, מוביל לפניות נוספות של נשים שאוזרות אומץ לעשות מעשה ולהתלונן - כך קרה גם בפרשת האונס הקבוצתי באשקלון".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עומר ינקלביץ' הודיעה לגנץ: לא אתמודד בבחירות הקרובות לכנסת

בתום שלב הניסויים: החיסון הרוסי ספוטניק נמצא יעיל ב-91.6%

בג"ץ קבע: לחנויות חיוניות אסור למכור מוצרים שאינם חיוניים

כזכור, בשבוע עצרה המשטרה את כרמי, בחשד שביצע עבירות מין במטופלת שלו. הצעירה הגיעה אל הפסיכולוג בעקבות פגיעה מינית שעברה בגיל 5, וגם לאחר שחוותה טראומה קשה במצעד הגאווה בשנת 2015, המצעד שבו נרצחה שירה בנקי. על פי החשד, הפסיכולוג השתמש בקרבתו אל המטופלת וניצל אותה מינית.

לידי חדשות 13 הגיעה אחת ההתכתבויות בין השניים. "יקרה, אין לי ברירה אלא להשאיר הכול בסוד", כתב הפסיכולוג למטופלת. משלא ענתה לו, כתב לה יום לאחר מכן: "אני מודאג שאת לא עונה לי, ומקווה שאת בסדר". "אני צריכה זמן לעצמי", השיבה.

עורכת הדין רוני אלוני סדובניק, המייצגת את המטופלת, מסרה לאחר הפרסום: "כשפסיכולוג מטפל במישהי שנפגעה מינית כשהייתה צעירה, יש יחסי מרות בין מטפל למטופלת. אסור לקיים שום מערכת יחסים מינית עם המטופל שלך - בטח לא כשמדובר במישהי כל כך רגישה ותלויה, שמעריצה אותך כמטפל".