השרה מיכאלי לפרקליט המדינה: לחקור מחדש את אצילי ומיכה

בעקבות תחקיר חדשות 13: שרת התחבורה ויו"ר הקבינט לשוויון מגדרי פנתה לפרקליט המדינה עמית איסמן בבקשה לפתוח מחדש את התיק נגד הכדורגלנים: "ההתכתבויות שנחשפו מעלות חשד ממשי שיש אשמה"

זמן צפייה: 03:11

שרת התחבורה ויו"ר הקבינט לשוויון מגדרי מרב מיכאלי פנתה היום (שלישי) לפרקליט המדינה עמית איסמן בבקשה לפתוח מחדש את תיק החקירה נגד הכדורגלנים עומר אצילי ודור מיכה בעקבות חשיפת ההתכתבויות בין הכדורגלנים בחדשות 13 בשבוע שעבר.

מיכאלי מציינת במכתב כי אמנם התיק נסגר מחוסר אשמה, אך מדגישה: "ההתכתבויות החדשות מעלות חשד ממשי כי יש כאן בהחלט אשמה. נראה היה כי השניים ידעו שמדובר בקיום יחסי מין עם קטינות והשפה שבה השתמשו לא משתמעת לשתי פנים".

מרב מיכאלי
שרת התחבורה מרב מיכאלי | צילום: חדשות 13

עוד כתבה מיכאלי במכתבה לפרקליט המדינה: "לא רק שהם לא נענשו על מעשיהם אלא שסגירת התיק בעניינם מאפשרת להם להמשיך ללבוש את מדי הנבחרת, לבנות את הקריירה שלהם ולהמשיך לצבור עוד כסף, פרסום וכוח. מעל לכל, סגירת התיק משדרת מסר ברור לשאר – ניתן לנצל מינית ולצאת ללא פגע".

לסיום כתבה מיכאלי כי "לנפגעות, לעומת זאת, נותר כתם שלא יימחק. הזיכרון שלהן לא ייסגר. את הקריירה יהיה להן קשה לבנות והן יישארו עם ההשלכות הקשות של האירוע לכל חייהן. אני קוראת לך לבחון את פתיחת התיק הפלילי מחדש".