רצח בת ה-18 בב"ש: בן הזוג לא יואשם ברצח, אביה: "לא הגיוני"

המשטרה החליטה שלא להגיש כתב אישום בגין רצח נגד רוני שומוב בן ה-25. עם זאת, המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בגין תקיפת בת זוגו באירוע אחר, וביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. אביה של הצעירה: "אין לי מילים, זה לא הגיוני"

זמן צפייה: 01:01

המשטרה החליטה היום (חמישי) שלא להגיש בשלב זה כתב אישום נגד רוני שומוב בן ה-25, שחשוד כי רצח את בת זוג בת ה-18 בחודש שעבר. "לאחר בחינת חומר הראיות, לרבות חוות דעת של המכון לרפואה משפטית, הוחלט לא להגיש בשלב זה כתב אישום במסגרת מעצר בעבירת רצח נגד החשוד", נמסר מהמשטרה.

בתגובה, אמר אביה של הנרצחת: "אז במה מאשימים אותו? אני לא יודע מה לעשות עם זה, אני כבר מבולבל. מה אני יכול להגיד? אין לי מילים, זה פשוט לא הגיוני. הלכתי איתם עד הסוף, לא דיברתי מילה, ובסוף מה עשו עם זה".

עם זאת, המשטרה הגישה היום כתב אישום נגד שומוב בגין תקיפת בת זוגו באירוע אחר, וביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. כפי שכבר פורסם, חצי שנה לפני שרצח לכאורה את זוגתו הנוכחית שומוב תקף את חברתו הקודמת. בשיחה הערב עם חדשות 13 היא סיפרה: "הייתה לי הרגשה שהוא ירצח אותה - אמרתי לו בשבוע שעבר שהוא צריך טיפול. אני מרגישה שיצאתי מזה בנס".