"אתה תשלם": כתב אישום הוגש נגד הגבר שרצח את אבי כלתו

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה את כתב האישום נגד החשוד ברצח יוסי יוספיה בן ה-60, שנורה למוות לפני כשלושה שבועות בחדר המדרגות בביתו בר"ג, על ידי אביו של חתנו, שהיה בעיצומו של תהליך גירושים מבתו. צו איסור פרסום הוטל על שמו ופרטיו של הנאשם

זירת הרצח ברמת גן

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד החשוד ברצח אבי כלתו ברמת גן בבית המשפט המחוזי בעיר. כזכור, יוסי יוספיה בן ה-60 נורה למוות לפני כשלושה שבועות בחדר המדרגות של בניין מגורים ברחוב הר הגלעד בעיר, על ידי אביו של חתנו, שהיה בעיצומו של תהליך גירושים מבתו, ולפי האישומים לפני הרצח הוא שלח לו הודעה בה נכתב: "אתה תשלם".

בכתב האישום מפורט כיצד הנאשם לא השלים עם החלטתה של כלתו להתגרש מבנו, ובשל כך כעס על אביה. בהודעה ששלח לו כעשרה ימים לפני הרצח הוא כתב: "כל הכבוד אתה מתפלל ובו בזמן הורס משפחות". ב-18 ביוני הגיע הנאשם לבית המנוח לאחר שהשיג אקדח ותחמושת, ולאחר דין ודברים שהתפתח ביניהם הוא הוא את האקדח מהשקית וירה בו שישה כדורים. צו איסור פרסום הוטל על שמו ופרטיו של הנאשם.

Capהדס ואסתי, בנותיו של יוסי יוספיה שנרצח ע''י אבי כלתו, מחזיקות את תמונתו
הדס ואסתי, בנותיו של יוסי יוספיה שנרצח ע''י אבי כלתו, מחזיקות את תמונתו

בתו של יוספיה, הדס, אמרה אחרי הרצח לחדשות 13: "אחותנו הגדולה בתהליך גירושין מאדם שנמצא במצב נפשי לא פשוט. זה הגיע למצב שהחיים בבית היו כבר בלתי נסבלים והיא החליטה לצאת מהבית עם הילדים, כדי שלא יסבלו יותר. הילדים כבר ביקשו לצאת מהבית".

"אמא שלי, אחותי הגדולה והילדים שלה היו בבית של ההורים. אבא שלי חזר מבית הכנסת, הוא הולך בכל שבת לבית הכנסת. אבא של גיסי ידע את זה, הוא תכנן את זה. הוא הגיע לפה וחיכה לו למטה. הוא עלה איתו למעלית. לא נשמעו צעקות מחדר המדרגות, רק יריות, ואז שמעו את אבא שלי צועק 'תעזרו לי'".

"אחותי ניסתה לצאת החוצה כדי לבדוק מה קרה. היא פתחה את הדלת, עם אמא שלי והילד, והילד ראה אותו עם האקדח, הוא שלף עליהם את האקדח. ואז אמא שלי סחבה אותה פנימה, כדי שלא יקרה לה משהו, טרקו את הדלת והוא ניסה לירות בהם. המזל שהוא ירה בדלת ולא בהם. אם היא לא הייתה מספיקה הוא פשוט היה הורג שם את כולם".

"כשהוא ראה שהוא לא יכול יותר להיכנס אליהם הביתה הוא חזר לאבא שלי והמשיך לירות בו. הבנו מהרפואה המשפטית שהוא ירה בו בכל הגוף, הוא לא השאיר מקום שהוא לא ירה בו. זה מה שקרה, ולאחר מכן הוא פשוט הלך בקור רוח".