הקליע חדר את הדלת וחיי האם ניצלו: יוסי יוספיה נרצח ע"י אבי חתנו

בתו של יוספיה סיפרה כי החשוד ניסה לירות גם בשאר בני המשפחה, אך הם סגרו את הדלת: "אם היא לא הייתה מספיקה הוא פשוט היה הורג שם את כולם". מעצרו של החשוד ברצח הוארך בשמונה ימים

זמן צפייה: 02:14

יוסי יוספיה בן ה-60 הוא הגבר שנרצח בסוף השבוע על ידי אבי חתנו, ומעצרו של החשוד ברצח, בן 70 מפתח תקווה ששמו אסור בפרסום, הוארך בשמונה ימים. בתו של יוספיה, הדס, אמרה היום (ראשון) לחדשות 13: "אחותנו הגדולה בתהליך גירושין מאדם שנמצא במצב נפשי לא פשוט. זה הגיע למצב שהחיים בבית היו כבר בלתי נסבלים והיא החליטה לצאת מהבית עם הילדים, כדי שלא יסבלו יותר. הילדים כבר ביקשו לצאת מהבית".

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2206191519' autoplay='0' credit='' desc='הדס, בתו של יוספיה: "אנחנו משפחה מאוד מלוכדת"' poster='' kid='1_jsxnlt1v' duration='']

"אנחנו משפחה מאוד מלוכדת ומאוחדת, לכן המקום הראשון שהיא הלכה אליו זה ההורים שלי שתמכו ועזרו. אני אוסיף ואומר שגם בכל התהליך הזה שבעלה הרגיש לא טוב, הם תמכו בו, הם היו לו להורים שלא היו לו, שלא היו שם בשבילו".

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2206191520' autoplay='0' credit='' desc='הדס, בתו של יוספיה: "הוא פשוט היה הורג שם את כולם"' poster='' kid='1_a5cnu1o3' duration='']

"אמא שלי, אחותי הגדולה והילדים שלה היו בבית של ההורים. אבא שלי חזר מבית הכנסת, הוא הולך בכל שבת לבית הכנסת. אבא של גיסי ידע את זה, הוא תכנן את זה. הוא הגיע לפה וחיכה לו למטה. הוא עלה איתו למעלית. לא נשמעו צעקות מחדר המדרגות, רק יריות, ואז שמעו את אבא שלי צועק 'תעזרו לי'".

"אחותי ניסתה לצאת החוצה כדי לבדוק מה קרה. היא פתחה את הדלת, עם אמא שלי והילד, והילד ראה אותו עם האקדח, הוא שלף עליהם את האקדח. ואז אמא שלי סחבה אותה פנימה, כדי שלא יקרה לה משהו, טרקו את הדלת והוא ניסה לירות בהם. המזל שהוא ירה בדלת ולא בהם. אם היא לא הייתה מספיקה הוא פשוט היה הורג שם את כולם".

"כשהוא ראה שהוא לא יכול יותר להיכנס אליהם הביתה הוא חזר לאבא שלי והמשיך לירות בו. הבנו מהרפואה המשפטית שהוא ירה בו בכל הגוף, הוא לא השאיר מקום שהוא לא ירה בו. זה מה שקרה, ולאחר מכן הוא פשוט הלך בקור רוח".

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2206191523' autoplay='0' credit='' desc='אסתי, בתו של יוספיה: "הוא נרצח והציל את כולם"' poster='' kid='1_0xsj5x9t' duration='']

"הוא נרצח והוא הציל את כולם", סיפרה אסתי, בתו של יוספיה, "הוא היה צדיק, הוא חזר מבית הכנסת, הוא קנה ספר תורה. הוא היה איש כ"כ טוב, מלכד ומחבר. הוא הכל בשבילנו - הוא אבא טוב, בעל טוב, סבא טוב, הוא כל חייו בשבילנו. אנחנו לפני חתונה, ולידה בעוד חודש". הדס הוסיפה: "היו חילופי דברים, לא העלנו בדעתו שיקרה משהו. היו דברים שלא לקחנו ברצינות, ממש לא חשבנו שזה יגיע למצב כזה. עניין הגירושים היה בחיתולים, הייתה פגישה ראשונה השבוע".

אסתי קיבלה את ההודעה על האירוע כשהייתה במסיבת רווקות באילת לקראת חתונתה: "קיבלתי את ההודעה, התפרקתי על הרצפה וישר יצאנו לדרך ובאנו לפה. לא האמנתי שזה הוא, לא האמנתי שזה יכול להיות, לקחו לנו אותו, לקחו לנו את אבא".

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2206191524' autoplay='0' credit='' desc='אסתי, בתו של יוספיה: "קיבלתי את ההודעה והתפרקתי"' poster='' kid='1_o1ueoydn' duration='']

החקירה העלתה כי אביו של החתן רצח את אבי הכלה שנמצאים בהליך גירושין לאחר כעשור של נישואים. שכנה בבניין סיפרה לחדשות 13: "בסביבות השעה עשר בבוקר היו צעקות של 'הצילו הצילו'. ארבע חמש יריות בערך. הזמנתי משטרה, אמרתי על זה. חששנו שזה אירוע לאומי בכלל. היו יריות חזקות מאוד. חשבנו שזה מסע ירי. השכונה מאוד שקטה וזה הפתיע אותנו".