המתלוננת נגד מנהל "הפורום" בעימות: "נתן לי אלכוהול - ואנס"

לדברי המתללוננת, בעלי המועדון נתן לה אלכוהול לאורך הערב, ולאחר מכן אנס אותה, תוך כדי שניסתה להתנגד ללא הצלחה. לדברי גורמים המעורים בחקירה, ישנן ראיות נוספות הקושרות את שוורץ לעבירות מין. מוקדם יותר היום הותר לפרסם כי שוורץ נעצר ומעצרו הוארך עד יום שני

זמן צפייה: 03:29

החשד לאונס בפורום: במהלך היום (רביעי) בוצע עימות במשטרה בין יוסי שוורץ, בעלי מועדון "הפורום" שבבאר שבע למתלוננת. לטענתה שוורץ אנס אותה, אחרי שנתן לה אלכוהול במהלך הערב. המתלוננת סיפרה שניסתה להתנגד ללא הצלחה. גורמים המעורים בחקירה טוענים כי גירסתה מהימנה וכי יש בידי היחידה החוקרת ראיות נוספות שמסבכות את שוורץ.

נזכיר כי, שוורץ נעצר בחשד לעבירות מין ביום שני האחרון בנתב"ג עם חזרתו לישראל, ואתמול הוא הובא לבית המשפט השלום בבאר שבע ומעצרו הוארך עד יום שני הבא. כזכור, בחודש ינואר השנה הודיע שוורץ כי הוא יוצא לחופשה מכל תפקידיו בקבוצה ובמועדון, בעקבות התחקיר של אמיר שואן ומערכת "הצינור", שחשף חשדות רבים נגדו לעבירות מין, כולל אונס, אשר שודר ברשת 13.

המעצר השבוע הגיע בעקבות תלונה חדשה שהוגשה ביום חמישי שעבר נגד שוורץ, על ידי צעירה שטענה כי הוא אנס אותה במועדון. במשטרה קוראים לנפגעות שטרם התלוננו להגיע לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונה.