מחוץ לחתונת בתו של יוסי מוסלי: שניים נעצרו בחשד לניסיון חיסול

שני תושבי חולון בשנות ה-20 לחייהם נעצרו בתום מרדף שכלל ירי לעבר רכב שנמלט מחניון אולם אירועים סמוך לאיירפורט סיטי, לאחר שבמהלך ניסיון ההימלטות הם פרצו מחסום, ניגחו ניידת ופצעו שוטר בידו. ברכבם נתפס אקדח טעון, אך לא ברור אם אכן התכוונו לפגוע במישהו או שהחזיקו את הנשק לשם הגנה עצמית. מטעמו של מוסלי נמסר כי השניים חברים של המשפחה, ואין קשר בינו לבין מעצרם

זמן צפייה: 01:06

שני תושבי חולון בשנות ה-20 לחייהם נעצרו הלילה (שישי) בחשד לניסיון חיסול מחוץ לחתונת בתו של העבריין יוסי מוסלי. השניים, שהיו בחתונה, נעצרו בתום מרדף מבצעי שכלל ירי לעבר רכב שנמלט מחניון אולם אירועים, וברכבם נתפס אקדח טעון. לא ברור אם השניים אכן התכוונו לפגוע במישהו, או שהיו עם אקדח לצורך הגנה עצמית.

האירוע החל כאשר במהלך פעילות אכיפה באזור הבחינו לוחמי יס"מ ומג"ב ברכב בתנועה ובו שניים שעוררו את חשדם וסירבו לעצור לבדיקה. במהלך ניסיון ההימלטות פרצו החשודים מחסום, ניגחו ניידת ופצעו שוטר בידו. השוטרים ביצעו ירי לעבר גלגלי הרכב, ובתום המרדף עצרו את שני החשודים.

על פי הפרטים שהגיעו לידי חדשות 13, עולה כי אחד החשודים אף ישב בשולחן עם יוסי מוסלי בעצמו, וככל הנראה היה להם אקדח באוטו, כשם שעבריינים רבים נושאים למקרה שיתפתח אירוע כלשהו. במשטרה בודקים אפשרות שהם ניסו לפגוע באדם שלא קשור למוסלי, על רקע מאבקים בעולם התחתון. עורכי הדין יהלי שפרלינג ודורון נוי, המייצגים את מוסלי, אמרו כי השניים חברים של המשפחה ואין קשר בין המעצר לבין מוסלי.

עורכי הדין יהלי שפרלינג ודורון נוי
עורכי הדין יהלי שפרלינג ודורון נוי

חבלני המשטרה בדקו את הנשק והרכב לשלילת המצאות פריטי אמל"ח נוספים, ובסיום הועברו הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. השוטרים עצרו את החשודים לחקירה בתחנת המשטרה בראש העין, ובסיומה הם נכלאו. הבוקר הם יובאו לדיון בבית המשפט בפתח תקווה בבקשה להאריך את מעצרם. עו"ד יפעת כהן, המייצגת את אחד החשודים, מסרה: "מרשי מכחיש את החשדות נגדו".

עו''ד יפעת כהן
עו''ד יפעת כהן

מוסלי בן ה-45 נחשב במשך שנים לראש ארגון הפשע מהחזקים במדינה, ובשנים האחרונות הוא שהה בחו"ל, בין היתר בעקבות החקירה שניהלה ימ"ר תל אביב שנקראה "האביב הערבי". בחודש שעבר נגזר דינם של כל המעורבים, בהם ראש ארגון הפשע עודה קוטייר, שנשלח לרצות 18 שנות מאסר בפועל.

יוסי מוסלי בהארכת המעצר
יוסי מוסלי בהארכת המעצר | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בשבוע שעבר נעצר מוסלי כשנחת בנתב"ג, חמש שנים אחרי שעזב את ישראל, וביום שלישי השבוע, לאחר עימות עם עד המדינה בתיק, החליטו במשטרה לשחרר אותו למעצר בית של חמישה ימים. במסגרת תנאי השחרור אפשרה לו המשטרה לצאת לחתונת בתו אמש.

מוסלי חשוד בשורה של עבירות, בהן מעורבות ברצח ושני ניסיונות רצח. הוא הכחיש כל קשר לטענות שהעלה עד המדינה, וטען כי מעולם לא ביצע איתו פשע. סנגורו של מוסלי, עו"ד דורון נוי, מסר לאחר שחרורו: "כמו שאמרנו מלכתחילה ליוסי מוסלי אין כל קשר לחשדות".