חשד: תושב שדרות בן 21 ביצע עבירות מין בקטינות

בתחילת השבוע נעצר יחיאל אברמוב בעקבות תלונה של קטינה, לפיה הוא נכנס לתחום המוסד החינוכי בו היא לומדת, ושם על פי החשד הוא ביצע בה עבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה. עם התקדמות החקירה הוגשו נגדו 3 תלונות נוספות, והמשטרה קוראת למתלוננות נוספות שנפגעו על ידו להגיש תלונה

ניידת משטרה (ארכיון)
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

המשטרה חוקרת חשד לעבירות מין של יחיאל אברמוב, תושב שדרות בן 21, נגד קטינות בנות 17-14, וקוראת היום (חמישי) למתלוננות נוספות שנפגעו על ידי החשוד להגיש תלונה. אברמוב נעצר לחקירה בתחילת השבוע, ולאחריה הוא הובא בפני בית משפט השלום, שהורה לקיים את הדיונים בדלתיים סגורות והאריך את מעצרו.

החקירה בעניינו של אברמוב החלה בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרת שדרות על ידי קטינה ואביה, ולפיה אברמוב נכנס לתחום המוסד החינוכי בו לומדת הקטינה, שם על פי החשד ביצע בה עבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה.

עם התקדמות החקירה הגיעו לתחנת המשטרה שלוש קטינות נוספות, שהגישו גם הן תלונות נגד החשוד, לפיהן ביצע גם בהן עבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה לאורך השנה החולפת. מעדותה של אחת הקטינות אף עלה חשד לעבירה של ניסיון בעילה שלא בהסכמה חופשית שביצע בה במקלט בעיר אליו הוביל אותה.

בדיון שנערך הבוקר בבית משפט השלום נעתרו השופטים לבקשת המשטרה והתיר לפרסום את פרטיו של אברמוב ואת פרטי החקירה, זאת במטרה להגיע למתלוננות נוספות שנפלו קורבן למעשיו. המשטרה קוראת למי שנפגעו ממעשיו של אברמוב להגיש תלונה בהקדם בתחנת המשטרה הקרובה. מעצרו הוארך היום בארבעה ימים נוספים.