ירין שרף ממשיך להסתבך בכלא: ביצע תנועה מאיימת לסוהרת - ונענש

שרף בן ה-21, שהואשם באונס בת 13 במלונית הקורונה, הועבר לאגף ענישה לאחר שסוהרת התלוננה עליו וצפוי להישפט משמעתית. שב"ס: "אפס סובלנות כלפי הפרות משמעת של אסירים" • פרסום ראשון

ירין שרף, החשוד באונס במלונית קורונה
ירין שרף | צילום: פייסבוק

ירין שרף בן ה-21, שהואשם באונס בת 13 במלונית קורונה ביפו, הועבר הבוקר (חמישי) לאגף ענישה לאחר שסוהרת התלוננה כי ביצע תנועה מאיימת לעברה. ככל הנראה הוא יישפט משמעתית. משירות בתי הסוהר נמסר כי "שב"ס נוהג באפס סבלנות כלפי הפרות משמעת של אסירים בדגש על איומים כלפי אנשי ונשות סגל. העצור פנה לסוהרת בתנועה מאיימת ועל כך יעמוד לדין משמעתי".

מעורך דינו של שרף, עו"ד ניר דוד: "לא היה ולא נברא, לא ברור על בסיס מה נאמרים הדברים. מוטב לשב"ס לעשות בדק בית שהוא לא מתבלבל בזהות האסירים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

החזרת התו הירוק ופתיחת שנה"ל בקפסולות: החל הדיון בקבינט

השר לביטחון הפנים שוחח עם יו"ר הרשות הפלסטינית: "שיחה לבבית"

צרות באולימפיאדה: יום לפני טקס הפתיחה – במאי הטקס פוטר

אמש פורסם בחדשות 13 כי שרף הותקף לאחרונה בכלא על ידי אסיר אחר. על פי מידע מודיעיני שהגיע למשטרה, שרף בן ה-21 הוכה בכלא - שלא בפעם הראשונה, שכן מזה תקופה שהוא עובר מסכת התנכלויות מצד אסירים אחרים. בעקבות כך, במשטרה שוקלים אם להעביר אותו לאגף אחר.

כאמור, בחודש מארס הואשם שרף באונס קטינה בת 14 במלונית קורונה. על פי כתב האישום, הוא פגש במלונית את הנערה שהגיעה לשם לצרכי בידוד, מספר ימים קודם לכן. בין השניים לא הייתה היכרות מוקדמת. באותו היום פנה שרף לקטינה באינסטגרם והציע לה לשבת עמו ועם אחרים במרפסת. בהמשך השיחה הציעה הקטינה לנאשם לעלות לחדרה.