הנאשם באונס בת 13 במלונית הותקף בכלא ע"י אסיר אחר

מידע מודיעיני שהגיע למשטרה העלה שירין שרף, המואשם באונס בת 13 במלונית קורונה בחודש מארס האחרון, הוכה בתאו. המשטרה שוקלת אם להעבירו לאגף אחר • פרסום ראשון

זמן צפייה: 00:38

ירין שרף, מי שהואשם באונס הצעירה במלונית הקורונה ביפו, הותקף לאחרונה בכלא על ידי אסיר המקורב לשלום אחר - כך פורסם הערב (רביעי) לראשונה בחדשות 13. על פי מידע מודיעיני שהגיע למשטרה, שרף בן ה-21 הוכה בכלא - שלא בפעם הראשונה, שכן מזה תקופה שהוא עובר מסכת התנכלויות מצד אסירים אחרים. בעקבות כך, במשטרה שוקלים אם להעביר אותו לאגף אחר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הרצוג על החרם של בן אנד ג׳ריס: "סוג חדש של טרור נגד ישראל"

עכו: צעיר כבן 20 נפל מסירה ומת

NSO הודפת את ההאשמות: "פרסומים שקריים -לא נגיב יותר"

ירין שרף, החשוד באונס במלונית קורונה
ירין שרף | צילום: פייסבוק

כאמור, בחודש מארס הואשם שרף באונס קטינה בת 14 במלונית קורונה. על פי כתב האישום, הוא פגש במלונית את הנערה שהגיעה לשם לצרכי בידוד, מספר ימים קודם לכן. בין השניים לא הייתה היכרות מוקדמת. באותו היום פנה שרף לקטינה באינסטגרם והציע לה לשבת עמו ועם אחרים במרפסת. בהמשך השיחה הציעה הקטינה לנאשם לעלות לחדרה.

לאחר שהקטינה ראתה בפרופיל הנאשם בטיק טוק את גילו, כתבה לו: "אתה יותר מדי גדול". בתגובה, השיב לה הנאשם שהוא בן 20 ושאל אותה לגילה. הקטינה השיבה שהיא בת 14 וחזרה בה מהצעתה שיעלה לחדרה. בהמשך הערב פנה שרף לנערה עם הצעות חוזרות בעלות אופי מיני, ומשלא נעתרה לבקשותיו, איים עליה כי יעשה לה "פרשת אילת 2".

ירין שרף, החשוד באונס במלונית קורונה
ירין שרף, החשוד באונס במלונית קורונה | צילום: פייסבוק

למחרת, בשעות הצהריים, ישבו השניים בפינת הישיבה במרפסת. מדריך במלונית שהבחין בהם יחד, פנה אל הנאשם וביקש ממנו שלא יתקרב אליה והורה לו להפסיק באופן מיידי את השיח עמה, לאור פער הגילים המשמעותי ביניהם.

לאחר מכן עלה שרף לחדרה של הנערה וביקש מהקטינה לבצע בו מין אוראלי. כשסירבה, סטר לה בחוזקה. היא בתגובה התעמתה איתו באומרה שלא יעז לעשות כן בשנית, ואז הוא התנצל על מעשיו. מספר שעות אחרי כן שלחה הקטינה לנאשם תמונה שלה באינסטגרם. בן ה-21 עלה לחדרה של הקטינה, ובהמשך - מדריך שהגיע לחדר איתר את הנאשם מתחבא בשירותים