רצח על רקע גירושים: "היה מתוכנן, הוא ניסה לירות באמי ובאחותי"

החשוד שירה למוות באבי כלתו אתמול ברמת גן יובא היום להארכת מעצר. בתו של הנרצח, הדס, טענה בשיחה עם אתר רשת 13 לפני הדיון כי החם שלה עשה זאת מקנאה ואף ניסה לרצוח את אמה ואחותה: "הוא ירה - ופגע בדלת"

זמן צפייה: 01:43

בית משפט השלום בתל אביב ידון היום (ראשון) בבקשה להאריך את מעצרו של החשוד שרצח את אבי כלתו אתמול בבניין מגורים ברמת גן. עוד לפני הדיון סיפרה הדס, בתו של הנרצח, כי החם שלה ניסה לרצוח גם את אמה ואת אחותה.

"אחרי שהוא ירה באבא שלי, הוא כיוון על אמא שלי ועל אחותי, ירה ופגע בדלת", היא סיפרה לאתר רשת 13. "אני לא יודעת מה עבר עליו. זה היה מתוכנן לגמרי. אני חושבת שזה היה בגלל קנאה למשפחה שלנו כי אנחנו מאוחדים וקרובים אחד לשני".

הבת סיפרה גם על האירועים לפני הירי. "הייתי בבית והייתה לי הרגשה רעה כשאמא שלי סיננה שיחה מהבן שלי. ואז קפצה ההודעה ושלחתי את בעלי והוא אישר את מה שקרה. איבדנו אבא וסבא מדהים. כולם צריכים לדעת איזה לב ענק היה לו".

החקירה העלתה כי אביו של החתן רצח את אבי הכלה שנמצאים בהליך גירושים לאחר כעשור של נישואים. שכנה בבניין סיפרה לחדשות 13: "בסביבות השעה עשר בבוקר היו צעקות של 'הצילו הצילו'. ארבע חמש יריות בערך. הזמנתי משטרה, אמרתי על זה. חששנו שזה אירוע לאומי בכלל. היו יריות חזקות מאוד. חשבנו שזה מסע ירי. השכונה מאוד שקטה וזה הפתיע אותנו".