אוחובסקי אחרי סגירת התיק נגדו: "עברתי ארבעה חודשים קשים"

לאחר שהפרקליטות הודיעה על סגירת התיק נגדו מחוסר אשמה, איש התקשורת הגיב לראשונה, והודה על המהלך. "המשטרה הייתה קשוחה - עברתי חקירות לא קלות" • בלעדי

זמן צפייה: 00:32

התיק נגד איש התקשורת גל אוחובסקי, שנחשד בעבירות מין, נסגר היום (חמישי) מחוסר אשמה, והוא הגיב על כך לראשונה בחדשות 13. "היו ארבעה חודשים מאוד קשים. אין לי מה להגיד. עברתי חקירות מאוד קשות במשטרה - ואני מודה למשטרה ולפרקליטות", אמר אוחובסקי.

כזכור, החקירה נפתחה עם הפרסומים בתקשורת, ובתחילה היו שלוש תלונות נגד איש התקשורת, כשעל אחת מהן הייתה התיישנות, ואת השתיים האחרות חקרו במשטרה לצד אימותים בנושא. התיק הועבר לפרקליטות ללא ראיות וזו בחנה אותו, החזירה אותו להשלמות חקירה - והחליטה לבסוף לסגור אותו היום כאמור, מחוסר אשמה.

למרות שבוצעו עימותים עם המתלוננים, חוקרי מרחב ירקון הגיעו למסקנה כי אין עבירות פליליות מצד החשוד, אך העבירו את התיק לפרקליטות שכן רק היא יכולה לסגור תיקי עבירות מין. לפני כחודשיים הוגשה התלונה השנייה נגד אוחובסקי, בחשד שביצע מעשה אינוס ומעשה מגונה במסאז'יסט. המתלונן הגיש תלונה שלא חלה עליה התיישנות, משום שלדבריו האירוע התרחש במהלך השנה האחרונה.

בתחילת נובמבר הוגשה התלונה הראשונה נגד אוחובסקי, בעקבות התחקיר שהתפרסם בתאגיד השידור הציבורי "כאן", שבו פורסמו עדויות כי אוחובסקי כפה את עצמו על גברים בניגוד לרצונם. בתגובה לתחקיר הודיע אוחובסקי כי הוא מפסיק את פעילותו בארגון הנוער הגאה איגי.