הפיצוץ בחתונה ברחובות - מטען חבלה שהוטמן מראש

בניגוד להערכה כי מדובר ברימון רסס, לאחר חקירה התברר כי מטען חבלה הוטמן בחדר ההמתנה הסמוך לאולם האירועים - והופעל כאשר הכלה שהתה בו עם חברותיה

זמן צפייה: 00:07

הפיצוץ בחתונת העבריין ברחובות בשבוע שעבר נגרם ממטען חבלה שהוטמן מראש - כך הודיעה היום (ראשון) משטרת ישראל בתום חקירה. המטען הוטמן בחדר המתנה הסמוך לאולם והופעל כאשר בחדר שהו הכלה וחברותיה - שנפגעו באורח קל.

חבלני המשטרה וחוקרי הזיהוי הפלילי במחוז מרכז שיחזרו את מאפייני מטען החבלה. באירוע לא הושלך, כאמור רימון, כפי שנחשד תחילה.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-and-justice-crime-part-2201090959' autoplay='0' credit='' desc='הנזק מהפיצוץ' poster='' kid='1_8zf9d722' duration='14']

כזכור, שישה אנשים נפצעו ביום חמישי באולם אירועים ברחובות. באולם הייתה אמורה להתקיים באותה עת חתונה של אדם המוכר למשטרה. צוות מד"א הגיע למקום ופינה את הפצועים לבית החולים.

בלשים סמויים של המשטרה שהו מחוץ לאולם האירועים, בו הייתה אמורה להתחיל החתונה של העבריין מאזור המרכז, בעת הפיצוץ - כך פורסם לראשונה בחדשות 13. הבלשים היו הראשונים לקרוא לכוחות מד"א ומשטרה למקום לאחר ששמעו את הפיצוץ.

"יש פה פיצוץ חזק ויש פה נפגעים. תשלחו צוותים", כך צעק אחד הבלשים שהיה ברכב ונכנס במהירות לאולם. לא ברור אם למשטרה היה מידע מוקדם שייתכן שמישהו ינסה לבצע מעשה פלילי בחתונה. עם זאת, בשל קיום האירוע הוחלט במחוז מרכז במשטרה להציב בלשים סמויים בחניה בכניסה לאולם האירועים ברחובות.