חשד לרצח בלוד: סוכן סמוי לשעבר של המשטרה נורה למוות לעיני אשתו ובנו

גבר בן 60 נפצע אנושות מירי ברחוב משה הס שבעיר. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא, אך שם נקבע מותו. אשתו ובנו של הגבר נפצעו קל

זמן צפייה: 00:33

גבר בן 60 נורה למוות הלילה (שבת) ברחוב משה הס בלוד. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא כשמצבו אנוש. אשתו ובנו נפצעו קל. הקורבן היה בעבר סוכן סמוי של המשטרה, והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית. הרקע לאירוע ככל הנראה הוא סכסוף בין משפחות.

זירת הרצח בלוד
זירת הרצח בלוד

זהו לא הרצח הראשון שמתרחש בסוף השבוע בלוד, כאשר בצהרי יום שישי נורה למוות תושב ערערה כבן 25 בלוד. המשטרה פתחה בחקירה, וכעבור כמה שעות עצרה שני חשודים ברצח, תושבי לוד בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, בעת שניסו לברוח אל שטחי הרשות הפלסטינית.

זירת הרצח בכפר ראמה
זירת הרצח בכפר ראמה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

בסך הכל נרצחו ארבעה אנשים בסוף השבוע. אמש נורה למוות סאטי גרזוזי בן ה-56, תושב תרשיחא, בכפר ראמה שבלב הגליל, שם יש עסק בבעלותו. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה מצאו אותו ללא רוח חיים עם פציעה חודרת, ונאלצו לקבוע את מותו. על פי החשד הרקע לארוע הוא סכסוך בין עבריינים.

ביום שישי בערב נורה למוות תושב טמרה בן 32, כאשר היה בדירה בכפר זרזיר שבגליל עם ארבעה אנשים נוספים, ולפתע נכנס אלמוני לדירה והתנקש בו. צוותי מד"א שהגיעו לזירה מצאו את הקורבן ללא רוח חיים, ונאלצו לקבוע את מותו.