החקירה נמשכת: זהו החשוד בהיעלמות ספיר נחום בעכו

נמשכים החיפושים אחר בת ה-24 מעכו שנעדרת כבר שישה ימים, והמשטרה התירה לפרסום את שמו ותמונתו של בן זוגה לשעבר אשר חשוד במעורבות בהיעלמותה - ולאא חלאילה, תושב עכו בן 34

זמן צפייה: 01:59

חקירת היעלמותה של ספיר נחום בת ה-24 מעכו נמשכת, והערב (שלישי) התירה המשטרה לפרסום את שמו ותמונתו של בן זוגה לשעבר של נחום החשוד במעורבות בהיעלמותה - ולאא חלאילה, בן 34 מעכו. יתר פרטי החקירה נותרו תחת צו איסור פרסום.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-2206071716' autoplay='0' credit='' desc='ולאא חלאילה בטיקטוק' poster='' kid='1_wjcb9fjk' duration='']

חלאילה הוא כוכב טיקטוק מוכר בחברה הערבית, ולראשונה הוא נעצר בשנת 2006. מאז נעצר 16 פעמים נוספות בגין עבירות שונות, בעיקר בכל הנוגע לסחר וייבוא סמים ואירועי אלימות. אתמול הוארך מעצרו בשבעה ימים.

בתחילת החודש שעבר נעצר יחד עם כמה מחבריו, לאחר שהם נכנסו בצהרי שבת לקיבוץ כפר מסריק הסמוך לעכו עם עגלות רתומות לסוסים והתפרעו. הצעירים תיעדו עצמם מקללים ומאיימים על חברי הקיבוץ, עד שאנשי הביטחון הרחיקו אותם מהמקום. זמן קצר לאחר שנעצרו הם שוחררו.

ולאא חלאילה, החשוד במעורבות בהיעלמותה של ספיר נחום
ולאא חלאילה, החשוד במעורבות בהיעלמותה של ספיר נחום

המשטרה ממשיכה לחפש אחר נחום באמצעות עשרות שוטרים ובעזרת מתנדבים, תוך שימוש במסוק, רחפנים, פרשים וכלבים. בימים האחרונים נסרקו שטחים רבים בגזרת מחוז חוף, זאת לצד פעילות חקירתית מאומצת של חוקרי ימ"ר חוף.

חיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום באזור עכו
חיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום באזור עכו | צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר, ערך לפני זמן קצר הערכת מצב בהשתתפות מפקד מרחב אשר תנ"צ שאול צמח, מפקד ימ"ר חוף ומפקד תחנת עכו, ובסופה אמר כי "המשטרה תמשיך לפעול ככל שיידרש, ללא הגבלת זמן, מקום ומשאבים בכדי לאתר את ספיר ולהשיבה לחיק משפחתה".

ספיר נחום
ספיר נחום | צילום: באדיבות המשפחה

נחום נעדרת מאז יום חמישי, אז יצאה מביתה ברחוב הרצל בעכו ולאחר מכן נעלמו עקבותיה. בני משפחתה המודאגים אמרו היום לחדשות 13 כי הם מבקשים ממנה ליצור קשר בכל דרך. הודיה עזרן, דודתה, טענה כי היא "בטוחה שמישהו מחזיק בה ומונע ממנה לחזור למשפחה ולילדים שלה. תשחרר אותה, אנחנו שבורים. הילדים שלה צריכים אותה. אנחנו לא רוצים כלום ושום דבר מאף אחד".

אמה של ספיר, סוזי, הוסיפה: "ספיר, אם את שומעת אותי, אני מבקשת שתצרי קשר, שנדע איפה את. בשביל הילדים שלך, בשביל אימא, בשביל אחותך. אם את במקום פתוח - תתקשרי, אלינו או למשטרה".