התבטאות נדירה של ראש ארגון הפשע: "לא מסוכסך עם אף אחד"

מעצרו של יוסי מוסלי, שנעצר אתמול בנתב"ג אחרי שנים בחו"ל, הוארך בהסכמה עד ליום רביעי. הוא חשוד ברצח ובשני ניסיונות רצח. הוא התייחס לטענות כי יש לו סכסוך עם עבריינים אחרים: "לא מסוכסך עם עודה קוטייר וערן חייא"

זמן צפייה: 01:27

בית המשפט האריך היום (חמישי) את מעצרו של ראש ארגון הפשע יוסי מוסלי, שנחת אתמול בנתב"ג לאחר שהות ארוכה בחו"ל ונעצר מיד עם נחיתתו. בהתייחסות נדירה התבטא מוסלי והשיב לטענות כי הוא מסוכסך עם אחרים.

למוסלי היה חשוב להדגיש כי הוא בקשר טוב עם חברו העבריין עודה קוטייר שנשלח בחודש שעבר ל-18 שנות מאסר במסגרת פרשה 1131: הכול שטויות. אין לי סכסוך עם עודה קוטייר ולא עם אף אחד". מעצרו של מוסלי הוארך בהסכמה עד ליום רביעי.

יוסי מוסלי מכוסה פנים בבית המשפט
יוסי מוסלי מכוסה פנים בבית המשפט

חוקרי המשטרה בתיק מוסלי
חוקרי המשטרה בתיק מוסלי

כזכור מוסלי עזב את ישראל לפני 5 שנים, בדיוק כשבימ"ר תל אביב החלו בפרשת "האביב הערבי", שבמסגרתו נעצרו יותר מ-20 עבריינים בראשם עודה קוטייר. לאחרונה נגזר דינם של המעורבים בפרשה וקוטייר נשלח ל-18 שנות מאסר.

עו''ד דורון נוי
עו''ד דורון נוי | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

מוסלי חשוד ברצח אביחי וקנין ושני ניסיונות רצח של יענקל'ה אמסלם ושל איציק כהן. סנגורו, עו"ד דורון נוי, הגיע להסכמה עם הימ"ר על הארכת מעצר עד ליום רביעי, ואז אם המשטרה לא תתקדם הוא ישוחרר לחתונת בתו. "הוא מכחיש את כל החשדות המיוחסים לו ואין לנו ספק שהוא ישוחרר בימים הקרובים", אמר עו"ד נוי.