תיעוד: המטופל נפטר - בני משפחתו הכו את אנשי הצוות הרפואי

צעיר תושב אום אל-פחם נעצר ושניים נוספים מבני משפחתו עוכבו לחקירה לאחר שעל פי החשד תקפו באלימות את הצוות בבית החולים רמב"ם בחיפה, בעקבות מותו של בן משפחתם. "לא יכולים להמשיך לעבוד"

זמן צפייה: 01:08

תושב אום אל-פחם בשנות ה-20 לחייו נעצר הערב (שבת), ושניים מבני משפחתו, גבר ואישה בשנות ה-40 לחייהם עוכבו גם הם, בחשד שתקפו צוות רפואי במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. שוטרים ולוחמי יס"מ הוזעקו לבית החולים על מנת לסייע למאבטחים בהפרת סדר באגף האונקולוגי, לאחר שבני המשפחה החלו לתקוף אנשי צוות בעקבות מותו של מטופל ממשפחתם.

המותקפים לא נזקקו לטיפול רפואי. מחר תחליט המשטרה אם לבקש את הארכת מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בחיפה. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד אלימות פסולה וחמורה שתופנה כלפי עובדי ציבור ותפעל למצות את הדין עם המעורבים בהתפרעויות האלימות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רוסיה נגד נטפליקס: "מפיצה תכנים להט"בים בניגוד לחוק"

למי שייך ה"סטיק"? בצה"ל דורשים בחזרה את מוט ההיגוי שהוצע למכירה פומבית

איסור כניסת זרים והטלת הגבלות: המרוץ העולמי להכלת זן האומיקרון החדש 

[brightcove_iframe video_id='news-news-flash-part-2111272003' autoplay='0' credit='' desc='תקיפת הצוות רפואי ברמב"ם' poster='' kid='1_b6kjbnuz' duration='10']

פרופ' מיקי הלברטל, מנהל בית החולים, מסר בתגובה: "שוב היה אירוע אלימות בלתי סביר של משפחה במחלקה האונקולוגית. צוות המחלקה והמאבטחים הוכו בצורה נמרצת על ידי משפחה שבן המשפחה שלה נפטר מסרטן. האירוע בלתי סביר, עלינו למגר את נושא האלימות בבית החולים. על בתי המשפט לטפל בזה גם כן. הצוותים לא יכולים להמשיך לעבוד תחת איום מתמיד שכזה".